שד אחד גדוש בלילה- כואב נורא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שד אחד גדוש בלילה- כואב נורא
    יעל
    01/06/2009

    שלום, בני מתעורר פעם אחת בלילה, (לילה זה בערך משמונה בערב עד חמש- שש). הוא בן שמונה שבועות. שאלותיי הן: האם זה הגיוני לישון כל כך הרבה? הוא ששוקל כמעט שבעה קילו. דבר שני- בלילה הוא יונק מצד אחד בלבד (כמו בשאר היום) התוצאה היא שיש לי גודש נוראי בצד השני. אני לא מסתדרת עם שאיבה עדיין. מה לעשות? זה ממש כואב ולא מצליח לצאת מספיק עם מים חמים ומסאג'.אם אני נותנת לו משני הצדדים בלילה הוא מקיא מהצד הגדוש.
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    חיה כהן
    01/06/2009

    יעל שלום!
    קודם כל נהדר שהוא ישן טוב בלילה. אחד הדברים שאת יכולה לנסות זה להעיר את תינוקך ביוזמתך לפני שאת הולכת לישון ולתת לו לינוק אולי זה יאזן את המצב,אם עדיין את מרגישה גדושה כדאי לעשות קומפרסים קרים או עם חיתול רטוב שהיה בפריזר או עם טיטול רטוב שהיה בפריזר. לאט לאט גופך יתרגל לכמויות הנדרשות.
    בהצלחה וכל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו