הוספת תמ"ל להנקה לתינוקת פגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוספת תמ"ל להנקה לתינוקת פגה
    שירה
    03/06/2009

    שלום רב,
    ילדתי לפני חצי שנה בת במשקל 960 גר', לאחר חודשיים השתחררנו מהפגיה והיא שקלה 2.145. במשך 3 חודשים בערך שאבתי לה חלב והיא אכלה מבקבוק, עד שהרופא ילדים שלה אמר שאני יכולה להתחיל להניק אותה (שקלה בערך 3 קג').
    מאז אני מניקה אותה הנקה מלאה. כיום היא כמעט בת שלושה חודשים לפי הגיל המתוקן ושוקלת 4.240.
    היום הייתי איתה במעקב פגים והרופא אמר שהיא לא עולה מספיק במשקל, ולכן צריך לתת לה לאכול בחצי מהארוחות ביום מטרנה פגים.
    השקעתי הרבה כדי שאוכל להניק אותה והייתי מאוד רוצה להמשיך ולהניק אותה הנקה מלאה.
    האם ישנה אפשרות אחרת לגרום לה לעלות במשקל חוץ מלתת לה מטרנה?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה

    חיה כהן
    04/06/2009

    שירה שלום! קודם כל את ראןוה להערצה. כל הכבוד אין ספק שנתת לתינוקך את הטוב ביותר ונתת לה חלב שלך במשך חצי שנה!
    איני מספיק מומחית בפגים כדי לסתור את הדברים שנאמרו לך. אני רוצה להאמין שרופא פגיה מבין מה הוא אומר ושהגעת לשלב שצריך להוסיף משהו נוסף. תנסי לשלב את השניים מבלי להפסיק את ההנקה.בהחלט עברת דרך ארוכה ואני בטוחה שאת נהנית ממנה.
    בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו