הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    פז
    08/06/2009

    בני בן 6 שבועות עד כה ינק בערך 10 דקות בכל שעתיים שעתיים וקצת. בימים האחרונים הוא יונק 5 דקות ורוצה לאכול כל שעה האם יתכן הדבר? ןאיך אני גורמת לו לינוק יותר זמן כדי שישבע ליותר זמן? (הוא עולה יפה במשקל בערך 300 גרם לשבוע) הוא סובל גם הרבה מכאבי בטן כי באמצע ההנקה הוא לפעמיים מתפתל מכאבים לכן אני רוצה שיאכל ארוחות ארוכות יותר וכך לא יסבול הרבה מכאבים .
    אולי אני לא מצליחה להבדיל בין הבכי של הרעב לשל הכאבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרעות

    ג'ניס זאוסמר
    08/06/2009

    היי רעות,
    יניקות ארוכות יותר לא מונעות כאבי בטן.
    התינוק שלך עדיין בשלב של חוסר התארגנות והסמנים שאת מתארת נחשבים כרגילים.אומנם קשה לראות תינוק לא נינוח אבל השלב הזה יעבור תוך כמה שבועות.
    אני ממליצה שתניקי אותו מהצד הראשון עד שמסיים(עוזב את השדג או נרדם עליו לאחר הנקה טובה) ולאחר מכן להעביר אותו לינוק מהצד השני עד שמסיים.הוא יינק יותר זמן ויקבל את רוב ארוחתו מהצד הראשון אבל השיטה הזאת מאפשרת קבלת אוכל בכמויות יותר גדוות והרכב חלב טוב יותר.אם נרדם בין הצדדים - תחליפי טיטול - יתעורר כמו כלום.
    את צודקת - לפעמים התינוק מגיב אותו הדבר לכאבי בטן ורעב - בקרוב תדעי להבדיל ותהיה מומחית לתינוק שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו