ניהול הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניהול הנקה
    רוני
    29/06/2009

    בתי בת 4 חודשים ויונקת הנקה מלאה. הבחנתי כי היא עצבנית בערבים, כנראה בשל קצב חלב איטי והתחלתי לשאוב עבורה בבקרים כ-180 מ"ל אותם אני נותנת אחרי האמבטיה וכתוספת להנקה שלפני השינה על מנת שתאכל בצורה רגועה. היא מסיימת הן את הבקבוק והן יונקת בנוסף מהשד כעבור כחצי שעה-שעה ולאחר מכן נרדמת.
    שאלותי הן:
    1. האם ה"התגמשות" הזו היא פתרון נכון לעצבנות על השד שיש בסוף היום?
    2. אינני מצליחה להסדיר עבורה ארוחות מסודרות (כל 4 שעות), והיא אוכלת בעיקר על פי דרישה, בערך כל שעתיים וחצי במהלך היום. בלילה מצליחה למשוך שינה רצופה של כ-8 שעות, אוכלת סביב 4-5 ולאחר מכן ישנה כשעתיים-שלוש נוספות. האם היא מנשנשת ועלי לנסות למשוך אותה במהלך היום וליצור ארוחות יותר מסודרות או להמשיך כך (אני מעט מוטרדת מהאכלה כל 4 שעות כפי שחלק ממליצים בגילה גם בשל הקיץ החם)?
    אודה לתשובתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניהול הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוגה

    חיה כהן
    29/06/2009

    נוגה שלום! את צודקת לחלוטין אין צורך ובאמת לא כדאי למשוך את ה4 שעות אלא לזרום עם בתך לפי רצונה.
    זה שהיא ישנה בלילה זאת מתנה וזה מצויין! זה מראה גם שכשהיא לא צריכה אז היא לא מבקשת.
    בקשר לפתרון שלך לשעות הערב אין בזה שום בעיה אם זה מתאים לכם אז תמשיכי עם זה.
    כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו