הפסקת הנקה - אני מתפוצצת!! הצילו!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הנקה - אני מתפוצצת!! הצילו!!
    איילת.
    30/06/2009

    השבוע, החלטנו הפשוש ואני שאנחנו מפסיקים לינוק/להניק.
    החזה שלי מ ת פ ו צ ץ.

    אנא פתרונות. מתי החזה אמור להתרוקן?

    בתודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איילת

    חיה כהן
    30/06/2009

    איילת שלום! הדרך הכי טובה להפסיק הנקה זה בהדרגה כדי שלא תהיי במצב הזה.
    הדרך הכי טובה לעזור לעצמך זה עי קומפרסים קרים! יש מס אפשרויות: כרוב ירוק במקרר.כשזה קר לשים על כל השד עלים כשהם מתחממים ומתרככים להחליף לחדשים עד שהשד מתרכך.אפשר לקחת טיטול להרטיב אותו לשים אותו במקפיא לשעתיים שלש להוציא לפתוח ולשים על השד כשמפשיר להוציא עד אחד.
    אפשר לקחת חיתול בד של התינוק להרטיב אותו מתחת לברז לשים בפריזר לעשר דק יוצא קפוא לשים על השד מתחמם להפוך לצד שני וכך הלאה עד שתרגישי נוחות.לוקח זמן עד שהחלב נגמר לגמרי אבל את אמורה להרגיש יותר טוב תוך יום יומיים.
    כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו