נשיכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשיכות
    לירון
    30/06/2009

    שלום,

    בתי בת 9.5 ח' ומידי פעם נושכת את הציצי . בכל פעם שנושכת אני מפסיקה הנקה ומסבירה לה שאסור לנשוך את אמא אבל הנשיכות לא מפסיקות כבר כמה שבועות.
    היא בד"כ אוכלת מוצקים רק אצל המטפלת וממני בד"כ לא אוכלת מספיק מוצקים ע"מ שיהיה במקום ארוחה כך שכשהיא איתי היא בעיקר יונקת.
    1. האם יתכן שהיא נושכת מתוך תסכול של רעב כי החלב לא מספק אותה?
    2. האם יש דרך נוספת ללמד אותה לא לנשוך?
    3. בצד אחד היא נשכה כ"כ חזק שממש כואב לי להניק אותה או לשאוב מהצד הזה. האם יש דרך לזרז את ההחלמה?

    תודה מראש על התשובות,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשיכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירי

    חיה כהן
    30/06/2009

    שירי שלום! את נוהגת נכון עם בתך.בהחלט הנשיכות יכולות להיות כתוצאה מפחות חלב בשד ותסכול של הילדה.
    אני לא מכירה דרן נוספת למנוע את הנשיכות,אבל תנסי לעשות מסג על השד תוך כדי הנקה ובצורה זו להזרים את החלב יותר,זה יכול לעזור.
    להחלמה כמובן למרוח חלב שלך בנוסף אפשר למרוח משחה שנקראית LANSINOH שמרפאה פצעים יפה מאוד.
    שיהיה בהצלחה כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו