הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    מיקה
    01/07/2009

    בוקר טוב,
    ילדתי את ביתי לפני כ-8 ימים.ביום השלישי סבלתי מגודש נוראי, השד ממש השליש את עצמו...
    כרגעהשד רך אך אינו מלא מאד.. הנקתי את ביתי האמצעית כשנתיים, וזכור לי שהשד היה מלא יותר.
    בנוסף הילדה עדיין לא עולה יפה במשקל.
    מה עלי לעשות ,איני רוצה לתת תוספות ,אך גם לא להרעיב את הילדה (משקלה הוא 2.400 ק"ג)
    האם יש המלצות לשיפור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקה

    חיה כהן
    01/07/2009

    מיקה שלום! הדברים מראים כי ביתך אינה יונקת טוב. הגודש בהתחלה וזה שהיא לא עולה במשקל מראים שכנראה הילדה לא נצמדת טוב לשד!
    הרבה פעמים אחרי שמניקים תינוק קודם עד גיל מאוחר זוכרים את צורת ההנקה הזו והנקה כזאת לא מתאימה לתינוק חדש. את חייבת לעזור לתינוק שלך להצמד לעומק של השד בגיל שלה היא אינה יודעת לעשות זאת לבד. לדעתי תצטרכי להתייעץ עם יועצת הנקה פיזית ולא דרך מחשב ממליצה כמה שיותר מהר כדי לא לאבד את החלב,בינתיים כדאי לשאוב עם משאבה טובה בנוסף להנקות ולתת לה את החלב שאת שואבת.
    כל טוב ובהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו