כאבי תופת בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי תופת בשד
    אפרת
    21/07/2009

    שלום רב
    אני מניקה כבר כמעט 7 חודשים. שביתי היתה בת חודש היתה לי דלקת בשד ימין בעקבות שאיבות באופן שגוי.
    בשבועיים האחרונים יש לי לעיתים התנפחות צינורית ותחושה של "גוש" בשד ימין (אני כבר לא שואבת) ונקודה לבנה מתמדת בפיטמה
    הלכתי לכירורג שד והוא אמר שאין מה לעשות- זו צינורית סתומה ורק קומפרסים, הנקה או הפסקת הנקה יעזרו
    אני לא מעוניינת להפסיק להניק מצד אחד ומצד שני אני ממש סובלת- כל הנקה מהצד הזה מלווה בכאבים נוראיים
    מה עושים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי תופת בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאפרת

    ג'ניס זאוסמר
    21/07/2009

    היי אפרת,
    אם יש ך צינורית חסומה - יש מה לעשות.
    1 - תניקי הרבה מהצד הזה
    2 - תעשי קומפרסים חמים באיזור לפני ההנקה ותעסי את המקום בזמן ההנקה.
    3 -יש גם שיטה - לרכון מעל קערת מים חמימים(לא חם מדי שלא תקבלי כוויה) ולעסות את השד שאת המצב של רכינה.
    4 - לקחת אדוויל נגד כאבים
    5 - אם הנקודה הלבנה נראת כמו שלפוחית אפשר לפתוח אותה - לבקש מרופא
    המצב הזה עלול להתרחש בשלב שמפחיתים הנקות,מתחילים תוספות, תינוק ישן פרקי זמן ארוכים יותר וכל לחץ על שד - תיק צד, שינה על הבטן, חזייה לא מתאימה ..
    מאחלת לך הקלה מהירה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אך מה עושים שממש לא ניתן להניק

    ליאת
    21/07/2009

    שאלתי למטה שאלה באותו נושא ודי קיבלתי תשובה כאן אך מה לעשות עכשיו שהכאבים כאלה שלא ניתן להניק בכלל האם שאיבות תכופות ע"י מכשיר ספקטרא יכולות לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו