הפחתה בשאיבת חלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפחתה בשאיבת חלב
    עמית
    22/07/2009

    יש לי תאומים בני 3 חודשים (כרונולוגי) שנולדתו בשבוע 29. מסיבות שונות לא הצלחתי להניק אותם (הם התקשו בהתחלה וגם לי היה מסובך) אבל עד עכשיו שאבתי להם חלב (בעזרת משאבה ידנית של מדלה ולאחרונה עם משאבה דו צדדית של מדלה) והם אכלו את רוב הארוחות מחלב שאוב.
    לאחרונה אני מרגישה שהשאיבות התכופות מתישות אותי וגוזלות מהזמן שלי עם הילדים, מצד שני חבל לי לוותר לגמרי. רציתי לדעת אם אני אפחית בכמות השאיבות, נניח לשאיבה כל 6 שעות האם הגוף יווסת את עצמו כך (בימים האחרונים שלא שאבתי בתכיפות היו לי כאבים!)- ואני אוכל להמשיך לשאוב בכמות קטנה יותר אבל ללא כאבים או שאאלץ לייבש את החלב? מה אפשר לעשות כדי להקל על הגודש בין השאיבות? ושאלה נוספת - האם לשאיבה ממושכת (בלע הנקה בכלל) יש השפעה על צורת החזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפחתה בשאיבת חלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעמית

    ג'ניס זאוסמר
    23/07/2009

    שלום עמית,
    כל הכבוד לאמא של פגים - את נותנת להם מתנה חשובה שרק אמא יכולה.
    המשך השאיבה או הפחתה - החלטה שלך ועם כל החלטה את צריכה להרגיש שלמה.
    הפחתה בשאיבה תביא בסופו של דבר של הפחתה בכמות החלב והגודש גם בהדרגה יעבור.
    מולץ שכל שינוי בהנקה / שאיבה יעשה בהדרגה רבה כדי לא לגרום לסבל לך ואפשרות לתינוקות להתרגל למזון אחר.
    אין עשות לזה שלשאיבה השפעה על צורת החזה.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו