הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    מנאר
    27/07/2009

    שלום,
    בתי בת 7 חודשים, כבר שבוע תדירות ההנקה שלה ירדה, למשל אתמול כל היום היא ינקה פעם אחת, זה לא שאני לא מציעה להפך אני תמיד מציעה אחרי שהיא מתעוררת ולפני השינה, היא מקבלת ארוחת ירקות ופירות ודייסה והתחלתי לתת לה לפחות פעם אחת חלב בבקבוק.
    אולי בגלל כאבי השיניים שלה? (עדיין לא צמחו לה), אני רוצה שהיא תינק יותר, לפחות בלילה כשהיא מתעוררת כל 2-3 שעות, לכן שאלתי היא איך אני יכולה להניק אותה כמה שיותר זמן, והאם היא לא יונקת בלילה האם ייצור החלב אצלי ישאר לפחות בזמן הלילה ( היא כן יונקת בלילה אבל אני לא מרגישה שיש מספיק).
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנאר

    חיה כהן
    27/07/2009

    מנאר שלום!
    לדעתי את עושה מצויין שאת מציעה כל פעם את השד. אי אפשר כמובן להניק בכח וכמה שבתך תרצה היא תינק. אני מבינה אותך שאת לא רוצה שזה ייגמר אבל בגיל הזה לתינוקות יש הרבה תחומי התענינות ובאופן טבעי יונקים פחות.
    כל עוד תניקי ,יישאר ייצור של חלב.
    כל טוב
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה בלילה

    מנאר
    29/07/2009

    שלום,
    אם היא לא יונקת ביום, ורק בלילה , האם יהי לה מספיק בלילה, כי אני מרגישה שהיא לא נשבעת וכל שעתיים שלושה היא מתעוררת, למשל הלילה היא התעוררה שלוש פעמים ובבוקר בסביבות שעה 6 היא לא הצליחה לישום אז הצעתי לה בקבוק ושתתה כ-90 מ"ל, לכן אני חושבת שההנקה לא מספיקה לה בלילה.
    מה דעתך על הגיל הזה (קרובה ל-8) חודשים והאוכל בזמן הלילה, כי ישנן אמהות שממליצות על הצעת מים לתינוקות כשמתעוררים, ולא ממליצות על אוכל, מה היא הדרך הטובה?
    תודה, מנאר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנאר

    חיה כהן
    29/07/2009

    מנאר שלום!
    תינוות מתעוררים בלילה מכל מיני סיבות,ובמיוחד בגיל הזה יש תופעה שנקראת חרדת נטישה ולכן תינוקות מתעוררים לבדוק שאמא נמצאת.
    את אמרת שיש לך אינטרס להניק בלילה אז אין שום בעיה עם זה אם את רוצה לרדת מההנקה אז את יכולה להציע מים.
    בטוח שההנקה משביעה יותר ממים,אז אם יש לך הרגשה שהיא רעבה עדיף להניק מאשר לתת מים.
    כל טוב
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו