מרפאת הנקה? יש דבר כזה בארץ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרפאת הנקה? יש דבר כזה בארץ?
    ליהי
    20/08/2009

    אני מניקה חודשיים, הנקה מלאה.
    כתבתי בפורום בעבר - בקיצור: יש לי סתימות שחוזרות בשד אחד, פעמיים זה התפתח למסטיטיס. בנוסף כנראה התיישבה עלינו פטריה(לבת שלי היתה פטריה בפה, ולי השדיים צורבים אימים אחרי הנקה, עור הפטמה שינה צבע, ההילה מסביב רגישה מאד - בעצם הפטמה כולה השתנתה לחלוטין) בגלל הסתימות - הכאבים, התסכול וכו' התרשלתי והתינוקת פצעה אותי כשינקה.
    בנוסף יש משהו חדש שזה כנראה סתימה של צינוריות חלב בפטמה עצמה ולא בתוך השד (נקודות לבנות...)
    הכירורגית נתנה אנטיביוטיקה + משחות לפטמות(אוגמנטין - כבר שבוע שני ברצף, פוסידין ובקטרובן)
    רופא העור נתן משחה לפטמות(דקטרין - שבעיקר גורם לי לרגישות גבוהה יותר)
    מדריכת ההנקה אומרת שהכל בסדר באיך שאני מניקה ובאיך שהקטנה יונקת, הורתה לי לשנות את איך שאני עצמי אוחזת את השד - אין שיפור.
    ואני בכל זאת סובלת מכאבים וחיה על 2-4 אדויל ליום כבר למעלה מחודש.
    מה עושים??
    אני יודעת שבארצות הברית, חברה שלי הלכה למרפאת הנקה - שכל הצוות שם יודע לטפל בבעיות הנקה.
    הבנתי שבארץ יש מרפאה כזו באודים של ד"ר ליבוביץ - אבל זו נמצאת בחופש ואני לא חושבת שאני יכולה להחזיק מעמד עם הכאבים עוד חודש. אבסורד - אבל אני פוחדת להשבר ולהפסיק להניק כל כך מוקדם.
    יש עוד מרפאה שמטפלת באמהות מניקות? או רופא/ה שיודעים לעזור לאמהות מניקות?

    תודה רבה!
    ליהי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליהי

    ג'ניס זאוסמר
    20/08/2009

    שלום ליהי,
    צר לי שאת סובלת כך.
    נכון - יש מרפאה באודים ואני ממליצה לך לחכות עד שדר" לייבוביץ תחזור
    יש מרפאות אחרות אך אין מרפאה אחרת המנוהלת על ידי רופא.
    נראה לי שהיא הכתובת שלך כרגע לפני סיבוכים נוספים או החלטה להפסיק.
    תחזיקי מעמד,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    ליהי
    21/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו