הפסקת הנקה לפני חזרה לארץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הנקה לפני חזרה לארץ
    זינה
    20/08/2009

    שלום,
    יש לי ילד מקסים בן שנה וחודשיים, שיונק די הרבה. הוא אוכל כמובן גם אוכל מוצק, אבל ממש לא כל דבר. כרגע אנחנו חיים בחו"ל, אבל בעוד חודש חוזרים לארץ ואחרי שבועיים אני יוצאת לעבודה.
    שאלתי היא, איך לגשת נכון לגמילה, מחכים לו הרבה שינויים (עד עכשיו היה איתי בבית ובארץ ילך לגן, כמובן זה דירה אחרת וכל הסביבה משתנה).
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת הנקה לפני חזרה לארץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזינה

    ג'ניס זאוסמר
    20/08/2009

    היי זינה,
    הרבה שינויים יחד באמת מפחידים אותנו אבל לפעמים הקטנים מתמודדים הרבה יותר טוב מאשר אנחנו.
    אם את רוצה לגמול אותו מיניקה עליך להתחיל כבר להודיד הנקות . אין לך כול כך אפשרות לעשות את זה בהדרגה אבל אני מציעה שלא לגמול אותו לגמרא. עם כול הקשיים וההתמודדות עם מצבים חדשים אולי יהיה לו טוב אם יוכל לינוק לפחות בבוקר ו/או לפני השינה.
    ולכן אני ממליצה כבר להוריד הנקה כל כמה ימים - מקווה שגופך יסתגל באותו הקצב.
    יחד עם זה תציעי לו יותר מוצקים ומגוון גדול.
    אני לא ממליצה על גמילה "כסאח" - יותר מדי סבל לך ולו.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו