שלום-אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום-אחרי לידה
    מעין
    21/08/2009

    אני שבוע+5 אחרי לידה..
    לפני שלושה ימים החלו לי כאבי ראש-עיניים חזקים במיוחד .. שעוד אף פעם לא הרגשתי..
    לקחתי כדור נורפן רק כשהמצב היה ממש ממש בלתי נסבל.. כאבור יומיים בערב החלתי להרגיש רגישות בשד.. כל נגיעה כואבת לי אבל הוא לא גדוש ולא אדום (היה לי פעם דלקת בשד ואני זוכרת איך היה נראה גם נגרם כתוצאה מנשיכה שהזדהמה)
    אני מקפידה לשאוב את החלב העודף בלילה בקבוק של בין 200-260CC כך שאני לא חושבת שזה קשור לגודש..

    בערב התחיל להיות לי שוב כאבי ראש עזים ובתוספת קפאתי מקור ואפילו מקלחת חמה לא עזרה נכנסתי לישון עם נורפן שוב.. עכשיו אני על הנורפן ובכל זאת יש סחרחורות קצת כאבי ראש ורגישות בשד..

    ייתכן שזה דלקת.?...

    חשוב לציין שההנקה ממש מסתדרת לי מעולה ולא היה לי התייבשות או סדקים.. מיום הלידה מרחתי משחת "לנסינו" כדי שלא יגיע לידי סדקים.. מנסיון מר..
    עד כה הרגשתי מעולה++!!


    אשמח לתשובה בהקדם...
    אם בכלל יש קשר בין הדברים תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום-אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למעיין

    ג'ניס זאוסמר
    21/08/2009

    שלום מעיין,
    ייתכן ויש/הי לך שפעת ובעקבות זאת ההנקה לא התנהלה רגיל.
    יכול להיות שבעקבות זה נוצרה לך חסימה - רגישות ללא גודש.
    אני מציעה לגשת לרופא משפחה ביום ראשון , הכי מוקדם לבדיקה ואולי אפילו לקבלת אנטיביוטיקה.
    בינתיים - לקחת נורופן על פי ההנחייה בקופסה,מותר בהנקה ואין שום בעיה.אפשר לקחת גם אקמול יחד איתו אם הכאב חזק.
    יש להמשיך להניק ויותר אפילו בצד הכואב תוך כדי עיסוי במקום הכואב.
    היית כל כך בסדר - לא אשמתך.
    תרגישי טוב,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש תודה רבה..--המשך בפנים

    מעין
    22/08/2009

    אחרי שלושה ימים של סבל, תשישות, כאבים עזים, חום, קור והכל ביחד
    אפילו לא יכולתי שהילדים הקטנים יתקרבו כי כל מגע הקפיץ אותי..
    לפני כניסת שבת שראיתי שאין רופא ואפילו כדורים לא הרגיעו מספיק חיפשתי באינטרנט עצות
    ומישהי כתבה שיעצו לה לשים בפד וודקה וזה עזר לה בתוספת תרופה הומאופתית (כשבני היה בן 9 חודשים הוא נשך אותי והזדהם היו אותם תסמינים וקיבלתי אנטיביוטיקה מאז איכות החלב ירדה והוא לא רצה כל כך.. עד גיל שנה הוא ינק פעמיים ביום..)

    לי היה בבית ערק והבנתי שזה דומה שמתי ערק מחומם שלוש פעמים במשך השבת ופשוט זה נ-ע-ל-ם!!

    עוד לקראת שבת זה החמיר ונהיה אדום..
    שווה לנסות.. אני ממש פחדתי שההנקה תהרס לי מהאנטיביוטיקה
    בכל אופן אלך להיבדק מחר שלא יחמיר ח"ו!

    ממש תודה לכם, טוב שיש עם מי להתייעץ לפני שרצים לקופה.. במיוחד שבועיים אחרי לידה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו