לילות לבנים- הצילו!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילות לבנים- הצילו!
    טל
    22/08/2009

    שלום רב,

    בתי בת 6 חודשים, ניזונה מהנקה בלבד (לאחרונה התחלנו טעימות של ירקות ופירות), עולה במשקל מאד יפה (אחוזון 90) . בעיקרון אין שעות הנקה, אלא עפ"י דרישה (בד"כ אוכלת ארוחות קצרות ורבות במהלך היום). את טקס השינה אני עורכת בסביבות 19:30, כאשר עד לפני כשבועיים התעוררה בין השעות 2 ל-4 להנקה אחת, ושוב ב-7 בבוקר. בשבועיים האחרונים היא נוטה להתעורר החל מ-24 בלילה כל שעה-שעתיים, "ומבקשת" לינוק. מה עלי לעשות?

    באמצע חודש הבא אני חוזרת לעבודה, מתכוונות להמשיך להניק, אך לא באופן מלא. מתי עלי להתחיל לתת פורמולה? אם בכלל? איך אני יכולה להתארגן אם אני מעוניינת בהמשךהנקה מלאה?
    האם מגיעה לי שעת הנקה בעבודה (כאמור, אני בחופשת לידה כחצי שנה).

    אודה על תשובתכן,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילות לבנים- הצילו!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לטל

    ג'ניס זאוסמר
    22/08/2009

    שלום טל,
    בגיל הזה תינוקות בעצם לא צריכים לאכול בלילה - היא גדולה ועולה יפה וההנקה משמשמת הרגל.
    הרבה תינוקות יונקים בצורה הזאת וזה בעצם דפוס נורמאלי לתינוקות יונקים.
    ההנקה לא אמורה להיות "מסודרת" למרות שזה מצופה מהרבה אנשים.ההנקה משתנה בשלבים שונים של גדילה והתפתחותחם.
    אין תשובות או רצפטים להפסקת הנקה בלילה - היא לא מבינה למה היא לא יכולה לינוק בלילה.
    אני מציעה שבלילה ההנקה תהיה שונה מהיום - לא מדליקים אור, לא מדברים, לא אותה החוויה של היום. בנוסף - תקצרי את ההנקה ממש ובהתחלה שפעם אחת בלילה בעלך ייגש אליה וירגיע אותה ללא הנקה.
    מומלץ לתת חלב אם שאוב ולא תמ"ל אם אפשר.
    מגיע לך שעת הנקה - את צריכה להתייעץ עם העבודה שלך איך זה מתבצע -בדרך כלל קיצור יום.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילות לבנים- המשך...

    טל
    22/08/2009

    תודה רבה על תשובתך המהירה.
    אנסה ליישם את המלצותיך.
    בנוגע לשעת ההנקה, בחברה שאני עובדת טוענים שבגלל שלקחתי חופשה של 7 חודשים, לא מגיעה לי שעת הנקה. היכן אני יכולה למצוא את החוק/תקנה.

    תודה,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    24/08/2009

    תבקשי מהעבודה שלך - הם אכן אמורים לדעת.
    יש חוקי עבודה מאוד חמורים בארץ ואני בטוחה שאת יכולה למצא באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו