הפסקת הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הנקה
    רעיה לוי
    23/08/2009

    ביתי בת 8 חודשים ניזונה מהנקה בתוספת מזונות נוספים (בערך 4 הנקות ביום) ויונקת בלילה. בזמן האחרון גדלו לה שיניים והחלטתי כי ברצוני להפסיק להיניק. ידוע לי כי קיימים כדורים להפסקת ההנקה, ברצוני לדעת איך הם נקראים והאם הם מומלצים? כרגע אני נוטלת גלולות סרזט ולא מקבלת מחזור, ברתוני לדעת מה עליי לעשות עם הפסקת ההנקה, איך ומתי להתחיל לקחת גלולות ולקבל מחזור כבעבר? אודה על העזרה, רעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעיה

    חיה כהן
    24/08/2009

    רעיה שלום!
    בשלב זה גמילה מהנקה לא נעשית עי כדורים אלא בצורה הדרגתית של הורדת הנקות במשך היממה ,כל מס ימים להוריד הנקה אחת.
    לעיתים הגמילה מלווה באי נוחות בשד או מלאות אפשר להשתמש בקומפרסים קרים להורדת הגודש.
    החלב לא נגמר בבת אחת זה תהליך שיכול לקחת שבועות עד חודשים.
    בנושא הגלולות צריך להתייעץ עם רופא נשים,באופן עקרוני הסרזט לא נותן מספיק הגנה אם לא יונקים!
    בהצלחה וכל טוב
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו