מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידה בייצור החלבליאת04/09/2009
הי,
הדר בן חודשיים וחצי, יונק בשעות היום ובלילה (פעם אחת) מקבל בקבוק של חלב שאוב שאבא שלו נותן לו. לעיתים רחוקות ( פעם בשבוע) הוא מקבל סימילק בלילה, אם לא הספקתי לשאוב או שלא יצא מספיק.
בשבוע האחרון יש כנראה ירידה בייצור החלב שלי.
אצלי: השדיים קטנו (אני רואה בחזיות)
אין תחושה של מלאות בכלל
לא מצליחה לשאוב בבוקר כמו בדרך כלל (יוצא 10 מ"ל, במקום 120)
אצל הדר: הוא עצבני בסוף ארוחה, ממשיך "לנקר" אותי
הקטין פערים בין ארוחות
לא רגוע על הציצי, אחרי עשר דקות מתחיל לבעוט ולהתעצבן
שלשום בלילה הוא היה ממש רעב אחרי שגמר עם הציצי שלי,
הצעתי בקבוק והוא אכל עוד 100 מ"ל.
אני לא יודעת מה לעשות. קניתי כמוסות חילבה והתחלתי לקחת היום. אבל חוץ מזה?
ההנקה חשובה לי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליאת
ג'ניס זאוסמר04/09/2009היי ליאת,
יכול להיות שיש לך ירידה בייצור החלב באופן טבעי או כתוצאה אולי מהתערבויות כמו שאיבות ומתן תמ"ל.
קשה לדעת ממה זה נובע.
אם הוא לא עולה טוב במשקל ולא מרוצה ולך חשובה ההנקה אני מציעה לך להכנס למשטר של יניקה מרובה,שאיבות וחילבה.החילבה לא יעזור מבלי שאיבות - 3 כדוי חילבה 3 פעמים ביום ושאיבה לאחר כל הנקה - 7-8 פעמים ביממה.נכון, זה נשמע הרבה אבל זו הדרך אחרת התפוקה תרד יותר ויותר.
תפסיקי לתת לו תמ"ל ותתני לינוק בלבד אפילו הרבה מבלי להוסיף לו את השאוב. תני לו חלב שאוב רק אם הוא מאוד לא רגוע.
יש עדיין סיכוי להגביר את החלב אבל יהיה כרוך במאמץ.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ג'ניס. האם להוסיף הנקות?
ליאת05/09/2009ג'ניס, תודה על התשובה.
כרגע הקטנצ'יק אוכל 5 פעמים ביממה: 7 בבוקר, 11 בבוקר, 3 אחה"צ, 7 בערב ו 2 לפנות בוקר.
האם לצמצם לו את הרווחים באופן מלאכותי? או פשוט לשאוב? אני שואבת קבוע גם ב 11 בלילה.
אתמול והיום היה שיפור קל (2 מתוך שלוש הנקות היום הלכו חלק), אם כי עוד לא צימצמתי את הפער.
ממשיכה להתעקש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובענין המשקל
ליאת05/09/2009הוא שקל 6450 לפני שבוע, בן חודשיים וקצת. זה באזור האחוזון ה 90
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר05/09/2009נשמע טוב אבל אני לא יכולה לדעת מבלי לדעת מה משקל הלידה.
אם הוא נשאר על אחוזון 90 זה מצוין
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר05/09/2009על מנת להגביר ייצור חלב עדיף להגביר את ההנקות ואם לא תגבירי את השאבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)