איך להלחם על ההנקה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך להלחם על ההנקה?
    הילה
    06/09/2009

    שלום רב,
    ביתנו בת חצי שנה. עד גיל חמישה חודשים- הנקה מלאה, לפני כחודש וחצי התחילה תקופה לא קלה שבה ינקה כמעט כל שעתיים, לא היתה רגועה
    והיה נראה שההנקה לא מספקת אותה, למרות שכשהייתי בודקת (ע"י לחיצה) היה יוצא חלב.
    לאחר ביקור בטיפת חלב ראינו שהיא לא גדלה כל כך תוך חודש וההמלצה היתה להמשיך בהנקה כבסיס ולהוסיף כבר בגיל חמישה חודשים ארוחות של פירות ומרק ירקות
    וכך עשינו- פעם ביום ארוחה של מרק/ פירות במקום הנקה מה שגרם להנקה שלאחר ההפסקה להיות יותר איכותית ולעיתים משביעה לשלוש שעות עד שלוש וחצי שעות.
    הבעיה היא שלאחר מכן שוב לפעמים יש חוסר רגיעה ונראה שהחלב אינו מספק אותה.
    כיום היא בת חצי שנה, גדלה טוב, התחילה את גן הילדים, חזרתי לעבוד והיום היום הראשון בעבודה ששאבתי.
    לאחר חמש שעות שבהן לא ינקה שאבתי, והצלחתי לשאוב משני הצדדים כ 35 מ"ל בלבד!
    וגם זה לאחר שהמשאבה לא הוציאה כל כך הרבה ופשוט הוצאתי בעצמי את החלב.
    האם זה הגיוני? כל כך מעט חלב לאחר כל כך הרבה זמן?
    לאחר השאיבה הזו- היא לא היתה רגועה באף ארוחה והיה נראה שלא מספיק לה.
    היא מתעוררת בלילה המון פעמים, לפעמים היא שותה מעט מים וחוזרת לישון ולפעמים לא מסכימה לשום דבר מלבד לינוק, יונקת מעט וחוזרת לישון.
    (יש לציין שעד גיל ארבעה חודשים היא ישנה מצויין בלילות)
    מה יכולה להיות הסיבה בהתמעטות בחלב? (אם היא בכל זאת ממשיכה לינוק) האם יש דרך להגביר את החלב?
    האם השאיבה תגביר לי את החלב בשלב זה?
    האם יש אפשרות או טעם להלחם על ההנקה או פשוט לתת תחליף חלב?
    (אני מאוד לא רוצה לתת לה תחליף חלב..)
    מה יהיה לטובתה של בתנו?
    תודה,
    הילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להלחם על ההנקה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה

    חיה כהן
    07/09/2009

    הילה שלום!
    חלו מס שינויים בשגרת החיים וסביר שבתך התחילה לקום בלילות פשוט מהסיבה שחזרת לעבודה ואת כבר לא כל היום איתה.מאוד הגיוני היא מחפשת אותך ולא את האוכל.קבלי זאת בהבנה בטח ישתפר עם הזמן.
    גם למשאבה הגוף צריך להתרגל ויכול להיות שבהתחלה יהיו כמויות קטנות למרות או בלי קשר למס השעות שלא הנקת.יש כל מיני משאבות תנסי אולי משאבה אחרת,אולי ידנית ויצליח לך יותר.יכול להיות שהגוף שלך צריך להתרגל לשמוש במשאבה.
    בדכ בשעות הבוקר כמויות החלב הן יותר גדולות. אם את מחוץ לבית למס שעות תנסי בזמן זה לשאוב.
    בהצלחה וכל טוב
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל- תודה על התשובה!

    הילה
    07/09/2009

    השינויים וחוסר השינה בלילה החלו כבר בגיל 4 חודשים- חודשיים לפני שחזרתי לעבודה, אבל אני חושבת שזה באמת משתפר לאט לאט (מאוד לאט).
    בהתחלה השתמשתי במשאבה של יד שרה שאמורה להיות משאבה חזקה וטובה, גם שם נלחמתי עם השאיבות ובקושי הצלחתי לשאוב (כשכבר לא יוצא חלב בעזרת המשאבה יוצא עוד קצת חלב ע"י לחיצות של היד...)
    הפסקתי לשאוב ועכשיו חזרתי לשאיבות בעקבות חזרתי לעבודה, ועכשיו אני שואבת בעזרת משאבה חשמלית אחרת (מדלה) וגם פה המצב דומה...
    כדאי לנסות ולעבור למשאבה ידנית? מה ההבדל בין המשאבות? יכול להיות שאם לא הצלחתי כל כך עם חשמלית אצליח יותר עם ידנית?
    תודה,
    הילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה

    חיה כהן
    07/09/2009

    הילה שלום!
    בהחלט כן .יש כאלה שמסתדרות מצויין עם הידנית.
    בהצלחה חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו