ייסורי מצפון על תזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייסורי מצפון על תזונה
    לילו
    07/09/2009

    חיה שלום!
    כל כך שמחתי לראות את תמונתך מתנוססת באתר.עזרת לי מאוד אחרי הלידה למרות שאין סיכוי שבעולם שתזכרי כל כך הרבה בנות.בכל אופן תודה רבה!
    ביתי המקסימה בת 8 חודשים ועדיין יונקת.בגיל 4 חודשים התחלנו טעימות של מוצקים ומגיל חמישה חודשים היא כבר אוכלת 2 ארוחות ביום של מוצקים(פירות וירקות)החודש הוספתי לה גם הודו עוף,ביצה.כל שאר הארוחות-הנקה.יש לי 2 שאלות בעקבות כך:האחת,מקריאת השאלות והתשובות בפורום יש לי ממש ייסורים,חשבתי שאני מיטיבה איתה בכך שמכינה אותה לאכילה ובדיעבד מסתבר שהיה עדיף שאמשיך להניק אותה בלעדית(?)
    שנית,בימים האחרונים אני מצליחה לשאוב 30 מ"ל לאחר מאמץ רב לעומת 150 שהצלחתי עד כה.המצב כזה כבר מספר ימים למרות שלא הורדתי הנקות.







    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייסורי מצפון על תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילו

    חיה כהן
    07/09/2009

    לילו שלום! שמחה שעזרתי לך בזמנו ואנסה גם עכשיו. אין מה להצטער על הדרך שבה נהגת. בגיל כזה בודאי שצריך לתת עוד אוכל חוץ מהנקה ומה שאת עושה זה מצויין.
    ביתך גודלת מפותחת בריאה מה עוד את צריכה ועדיין יונקת אז הכל בסדר.
    לגבי השאיבות יכול להיות שינוי בכמויות עקב שינוי בשגרת חיים,עומס עייפות וכו,יכול להיות שזה זמני ויחזור לקדמותו. תמשיכי לשאוב בעיקר בשעות הבוקר(יש יותר חלב) ובשעות שאת לא מניקה גם תנסי להכניס שאיבות.
    תמשיכי להניק בלי קשר לשאיבות .
    כל טוב ובהצלחה
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו