מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך עושים את זה נכון?ליהי09/09/2009
שלום!
אני צריכה בעוד כשבועיים לצאת מהבית לכ-8 שעות, בשעות הערב. אני מתכננת לשאוב אבל לא יודעת כמה ואיך לעשות את זה מבלי לפגוע באיזון של החלב שאליו הגעתי עם קשיים רבים!(סתימות חוזרות, דלקות, גודשים וכו')
מה שמדאיג אותי זה שבערב - לילה (בשעות שלא אהיה) הקטנטונת יונקת המון בהפרשים קצרים לקראת הלילה - איך יודעים כמה חלב שאוב צריך להשאיר לה?
רציתי לשאול מהי הדרך הטובה ביותר לאסוף חלב במצב כזה - אני מדגישה שוב: זה אירוע חד פעמי, אינני רוצה לשבש את האיזון של החלב, לכן מפחיד אותי מאד להגדיל את ייצור החלב ולסבול אחר כך...
האם יש דרך בכל זאת לעשות זאת?
לא יודעת אם זה משנה - אני מניקה כמעט שלושה חודשים, הנקה מלאה.
תודה רבה!
ליהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליהי
ג'ניס זאוסמר10/09/2009היי ליהי,
אם זה חד פעמי לא צריך להיות כל כך בעיתי.
כמה ימים לפני (2-3) תתחילי לשאוב לאחר ההנקות ותאספי חלב במקרר.אפשר לשמור לתקופה במקרר ללא בעיה.
כל יום תאספי את החלב בבקבוק(בקבוק ליום) ובסוף אמור להיות מספיק חלב .
יתכן ולמרות שהיא מבקשת לינוק בשעות הללו הרבה היא תתנהג שונה לאחר קבלת בקבוק.
אני במקומך לא הייתי דואגת ומתענה - תעשי מה שאת יכולה והיא תסתדר עם זה - אין לי ספק שיהיה בסדר.
קשה מאוד לדעת כמה היא תרצה אבל שיהיה לפחות עמות ל3 ארוחות - סה"כ כ-300 .סביר שהיאלא תאכל כל כך הרבה אבל שיהיה מספיק כדי שלא תדאגי או אם יהיה איזה עיכוב בחזרתך הביתה.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ליהי12/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק תנסי לתת לה בקבוק לפני
קרן11/09/2009לפעמים הם לא לוקחים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קרן - היא לוקחת בקבוק בלי בעיה
ליהי12/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)