קימה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קימה בלילה
    הדר
    13/09/2009

    בס"ד
    שלום וברכה,
    ביתי בת 8 חודשים ינקה הנקה מלאה עד לפני כחודשיים, מאז התחלתי לתת לה מעט פירות וירקות ופעם אחת דיסת אורז שעשתה עצירות אז הפסקתי. אוכלת בערך פעם ביום וההנקה ממשיכה להיות כל 3-4 שעות ביום.
    לצערי היא התחילה לקום כל לילה 3-4 פעמים (לפני כן היתה קמה פעם אחת לפנות בוקר-יונקת ונרדמת מיד). ניסיתי כמה פעמים לא לתת לה אוכל ישר/לנסות לתת מים/להרדים ללא אוכל אך בסופו של דבר בעיקר מטעמי נוחות ועיפות אני מניקה ונרדמת איתה במיטה שלנו.
    ככה זה ממשיך ונראה לי שהיא מתחילה להתרגל לקימה הזאת ובמיוחד לרעיון של לישון לידי במיטה.
    מבקשת עצה מה כדאי לעשות? האם יכול להיות שהיא באמת רעבה כל שעתיים בלילה? אם אפסיק את ההנקה בלילה יכול להיות שיחסרו לה הקלוריות האלו?
    אשמח גם לעצה איך להרגיל לחזור להרדם לבד ?(כרגע נרדמת רק לידי במיטה או על הידים (בישיבה)
    אגב עוד אין לה שינים
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קימה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פרט

    הדר
    13/09/2009

    היא גם התחילה לסבול מעצירות- יציאה כל 3-4 ימים עם עזרת עיסויים..
    אולי בגלל זה היא מתעוררת ורוצה לינוק בלילה?
    לא ברור לי מאיזה מזונות זה קורה. נראה שמהכל. אולי חסרים נוזלים? היא עדיין לא ממש מצליחה לשתות מבקבוק/כוס. אנחנו מנסים בכל יום. והחיתולים די מלאים.
    תודה מראש
    שתהיה כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה להדר

    ג'ניס זאוסמר
    13/09/2009

    היי הדר,
    קשה לדעת מה עובר בראש של תינוקות אבל מאוד ברור שהם עושים את מה שמטיב עמם.
    מהר מאוד הם מפתחים הרגלים שלפעמים מחוזקים על ידינו מפאת הנוחות.
    לא תמיד אפשרי לנתח את המצב ולדעת מה הביא למה.
    אני מציעה לללכת קדימה ולא לדשדש בעבר.
    אם לא נוח לך להרדם איתה במיטה - את צריכה למסור מסר התנהגותי מאוד ברור , יתכן אבל הדרגתי, שהיא תרדם במיטתה.היא לא תאהב את זה, יהיה כרוך בבכי/התנגדות אבל בסוף היא תבין. היא לא צריכה בגיל הזה אוכל בלילה - היא יונקת בכיף כי נעים לה.
    אי ממליצה להתייעץ עם אחות טיפת חלב/רופא ילדים לגבי מוצקים וכמויות על מנת לספק לה יותר קלוריות.
    כדאי לדעת - בעיות נפוצות לגיל הזה .
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו