מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך גורמים לתינוק לישון לילה רצוף?לילך14/09/2009
שלום רב,בני בן 3 חודשים נולד במשקל 2.900 ק"ג ושוקל כיום 6 קילו
אני מניקה אותו הנקה מלאה לאורך כל היום אוכל כל שעתיים ובלילה כל שעתיים-שלוש,
הוא יונק טוב כל פעם בצד אחד בלבד לאורך 10-15 דקות
1)האם להעביר אותו באמצע ההנקה לצד השני?
2)האם יש שיטה לגרום לילד לישון ברצף של יותר משלוש שעות בלילה?אני שומעת על הרבה תינוקות שישנים עד הבוקר ברצף וחושבת שזה חלומי...
3)בגיל 4 חודשים יש אפשרות לשלב תוספת של מזון מוצק השאלה היא איך לשלב עם הנקה?אם אתן לו מזון מוצק הוא ישבע ואז יוצא שלא אניק כמה שעות האם זה יכול לעשות גודש?מה נותנים לתינוק בגיל 4 חודשים מבחינת מזון מוצק ובאיזו תדירות?
אודה לתשובתך מאוד שנה טובה מלאה בחלב טוב ומזין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללילך
ג'ניס זאוסמר14/09/2009היי לילך,
1 - את יכולה לתת לו גם את הצד השני.לא להעביר אותו באמצע אלה כאשר הוא מתנתק מהצד הראשון, תחליפי טיטול ותני גם מהצד השני. הוא אומנם יקח פחות מהצד השני אבל יותר בסך הכול.
2 - שאלת מיליון הדולר - אישית לא ידעתי איך למרות כול הדעתנים והמומחים.כנראה תלוי בתינוק ,באופי שלו , התנהלות ההנקה ולהגיד את האמת - כך זה אמור להיות אצל תינוקות של בני אדם.כולם אוהבים לישון בלילה - זה ברור.אני מקווה שבקרוב הוא יגביר קצת יותר את המרווח בין ההנקות - בשבילך.בינתיים תהני ממנו,הוא גדל כל כך יפה ואנו לא מביאות כל כך הרבה תינוקות לעולם - כדאי להניק אותם כמו שצריך מבלי להסתכן התוצאות ההתערבויות למיניהן.
בקשר למתן מוצקים - תפני לאחות טיפת חלב.למיטב ידיעתי מתחילים ב5 חודשים ורק עם התינוק מוכן מבחינה התפתחותית.
שנה מאוד טובה לך ולמשפחתך,
תהני מהם,ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה לשנת לילה רצוף
שגית15/09/2009היי לילך, יש לי הצעה בשבילך- גם ילד שלי בן 3 חודשים ושוקל כמו בנך הוא ישן לילות רצופים כבר מגיל חודשיים מ20:30 עד 6-7 בוקר. מה שעשיתי נקרא "מילוי מיכל" ו"הנקת חלום" מניקים 2 ארוחות אחרונות לפני שינה (בדרכ 17:00 ו19:00) ארוחות מלאות וטובות (2 שדיים) אח"כ טקס שינה (מקלחת , חושך, קצת מוסיקה אם אוהב) ואז בן 22:00 ל23:00 (אני נותנת ב22:30) נותנים הנקת חלום שזו הנקה שעושים כאשר הילד ישן. לא מעירים אותו, פשוט מרימים והמיטה ונותנים לו לינוק מתוך שינה, אם קשה לו להפעיל את רפלקס היניקה(בגלל שישן) מגרים לו את השפה התחתונה עם מוצץ או שמניחים אצבע נקיה על לשון. גם בארוחה הזו תשתדלי לתת מ2 שדיים. לי זה עובד מצויין. תנסי אין מה להפסיד - ובהצלחה.
שגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה לגבי שגית
לילך15/09/2009תודה על ההצעה קראתי את הספר של הלוחשת לתינוקות ולא הבנתי את שיטת מילוי המיכל.מלאכי אוכל כל שעתיים וחצי בערך ובמילא אם הוא אוכל בשעה חמש בערב,שבע בערב ותשע הוא קם לשעה אחת עשרה לינוק אז מה הפואנטה ?אולי לא הבנתי טוב את השיטה כי הוא קם בכל זאת כמה פעמים בלילה לינוק
אשמח אם תחזירי לי תשובה שנה טובה לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



