כמות יציאות משתנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות יציאות משתנה
    אור
    17/09/2009

    שלום,

    הילדה (בת שלשה שבועות) לא עושה קיבה טובה כבר יומיים (הנקה מלאה), האם טבעי ?

    קראתי באתר:

    ההנחה היא שילד לא נולד עם עצירות", אומר ד"ר גורן, ומבחין בין תינוקות יונקים לכאלו שאינם יונקים. "כמעט ואין עצירות לתינוקות יונקים. חשוב להסביר לאמהות שהספיגה של חלב אם כה טובה, שלעתים בקושי יש שאריות במעי ולכן יכולה להיות יציאה אחת לחמישה ימים..

    כמות שתן טובה מאד בכל החלפה.

    אשמח לקבל גם את חוות דעתכן.

    תודה,
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות יציאות משתנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאור

    ג'ניס זאוסמר
    17/09/2009

    היי אור,
    נכון מאוד שחלב אם נספג כמעט כולו אבל לא בגיל הזה.לוקח מעט זמן למעי להסתדר ולכן
    עד כ-חודש וחצי תינוקות יונקים עושים הרבה ורק לאחר מכן מותר להם להפחית ביציאות .
    בגיל הזה מיעוט יציאות עלול להצביע על חוסר קבלת אוכל.
    אם היא עולה במשקל - תמשיכי להניק אותה מ-2 הצדדים כל הנקה ולפחות כל פעם שהיא מבקשת לפחות 8 פעמים ביממה.
    כמות השתן מצביע על קבלת נוזלים וזה טוב אבל צריכים גם את המדד של יציאות (3-4 ביממה בשלב הזה) על מנת לקבוע שהיא מקבלת מספיק.
    שקילה מאוד חשובה כאן
    שנה טובה ,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו