רעבה אחרי הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רעבה אחרי הנקה
    לילך
    21/09/2009

    שלום רב,

    בבית החולים שילבתי לבתי הנקה ובקבוק כיוון שהיא נרדמה בזמן הנקה ובקושי אכלה.

    לאחר שהשתחררנו מבית החולים אני רוצה להניק בלבד ללא תוספת הבעיה היא שאחרי שהיא מסיימת לינוק היא עדיין לא שבעה וכשאני נותנת לה בקבוק היא מסיימת את כל הבקבוק כאילו שהיא לא אכלה כלום.

    חשוב לי גם לציין כי כאשר אני שואבת את החלב ונותנת לה בבקבוק היא מסיימת את הכמות שהיא צריכה לאכול ואחרי זה היא עוד רעבה, נראה לי שהחלב שלי ממש לא משביעה אותה.

    אשמח אם תעזרי לי תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעבה אחרי הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילך

    חיה כהן
    21/09/2009

    לילך שלום! אין דבר כזה חלב לא משביע. הדבר הראשון שצריך לבדוק זה שהבת שלך נצמדת טוב לשד ויונקת ביעילות.תינוק שנרדם על השד בדכ מראה שהתינוק לא נצמד טוב לשד ולא מקבל חלב.
    יש צורך שמישהו מקצועי יעריך את ההנקה.
    כתבת שאחרי שהיא אוכלת את הכמות שהיא צריכה אז עדיין היא רעבה. מאיפה את יודעת כמה היא צריכה.זה היופי בהנקה שהתינוק יונק כמה שהוא רוצה.
    אם את משווה חלב אם לתמל,אז ידוע שחלב אם הרבה יותר קל לעיכול ולכן זקוקים לכמויות יותר גדולות מתמל.
    לסיכום אני מציעה לך להיפגש עם יועצת הנקה לעשות הערכת הנקה ולאט לאט לרדת בכמויות של התוספות בבקבוק.
    בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו