האכלת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האכלת לילה
    לילך
    15/10/2009

    באתר הזה בפורום הפרעות שינה קראתי על הגישה שאם הילד מתפתח טוב יש אפשרות ועדיפות לגמול מהנקת לילה/אכילה בלילה. מגיל 3 חודשים
    יש 2 שיטות:
    א.להפחית כל פעם ובהדרגה מכל הנקה בלילה(הכוונה לכמות החלב או לזמן ההנקה)
    ב.לדחות כל פעם ארוחה אחת עד ל-0 כלומר אם הילד קם 3 פעמים בלילה אזי לילה ראשון לדחות ארוחה ראשונה,לילה שני גם את השנייה וכן הלאה.
    לפי טענת הד"ר מומחה לבעיות שינה בתינוקות אין לתינוק צורך לאכילת לילה ועדיף להקנות הרגלי הירדמות נכונים ושנת לילה מלאה לתינוק.
    כשאני התייעצתי איתכם אמרתם שאין שיטה והדבר הטוב ביותר זה להניק את התינוק כמה שצריך גם כל שעתיים בלילה כשקם.
    מה לעשות.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האכלת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללילך

    ג'ניס זאוסמר
    15/10/2009

    שלום לילך,
    כמו בהרבה תחומים יש גישות שונות.
    הגישות מבוססות על מחקרים רבים וטיאוריות שונות ומגוונות
    עליך לבחור את שיטה והגישה הנראת לך ביותר.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אדע מה השיטה הטובה ביותר?

    לילך
    15/10/2009

    אשאל שוב,
    בני בן 4 חודשים נולד 2.900 ק"ג כיום שוקל 6.5 ק"ג מקבל הנקה מלאה ילד בריא ושמח
    ישן 4 פעמים במהלך יום לכ-30-40 דקות נרדם עצמאית אחרי טקס שינה בשעה 20:00 בערך עד 7:00 בבוקר-קם 4 פעמים בטווח זה לאכול
    האם יש לך הצעת גמילה ללילה?
    מה ההבדל בין ילד שישן לילה שלם רצוף לבין זה שקם כמה פעמים לאכול בלילה?מה הצורך לאכול בלילה???
    לתשובתך אודה מאוד לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללילך

    ג'ניס זאוסמר
    17/10/2009

    לילך שלום,
    לו היו תשובות טובות וחד משמעיות לשאלות שלך היה פשוט והחיים היו נראים אחרת.
    אין תשובות כאלו ולכן אנו מתנסים ולומדים וגם לפעמים מטעיות.גם כל תינוק אחר ושונה מהשני ולא כל שיטה מתאימה לכל תינוק. למה יש כל כך הרבה שיטות וטיאוריות ? התשובה היא - כי עדיין לא נמצא הפתרון.
    אני לא ממליצה אף פעם על שיטות מסויימות אחידות ומובנות - לא מאמינה בהם.
    הנקה לא שווה אוכל בלבד,והעובדה הזאת לא נלקחת בחשון בקרב כול אלו האומרים שתינוק לא צריך לאכול בלילה.אולי לא צריך אוכל אבל אולי יש לו צורך ליניקה?(מעבר להרגל שמתפתח).
    ולכן סליחה שאני לא נותנת לך תשובות חד משמעיוית - כי אין.
    תתייחסי פחות למתי וכמה ויותר על הבריא והשמח.
    אני ממליצה לך להניק אותו שיהיה לו ולך טוב מבלי להתייחס לכל המלל הסביבתי.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו