מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאיבהמירי26/10/2009
היי
בתי בת 4 חודשים וניזונה רק מהנקה, ביום ראשון הקרוב אני חוזרת לעבודה והיא תהיה אצל מטפלת בין השעות 7:30-15:30 , אני מעוניינת להתחיל לשאוב ולהשאיר לה בקבוקים
איך אני אמורה להתחיל עם השאיבות? כל כמה זמן צריך לשאוב? אני מתכננת לקחת את המשאבה איתי לעבודה ולשאוב שם, כמה פעמים אני אמורה לשאוב? ואיך גורמים שיצא כמות גדולה של חלב
אשמח לטיפים ולהדרכה
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי
חיה כהן28/10/2009מירי שלום!
כדאי כבר להתחיל לשאוב כדי להתרגל למשאבה וגם להכין כמויות מראש.
סוג המשאבה המתאימה לך יכול להשתנות מאמא לאמא.יש משאבות חשמליות או ידניות.
בבוקר כמויות החלב הם יותר גדולות אז כדאי להתחיל עם שאיבות לאחר ההנקה של הבוקר. כשהילדה רגועה שבי עם המשאבה כ10 דק מכל צד.למשאבות החשמליות יש עוצמות שונות תמיד מתחילים בעוצמה החלשה ביותר,ומגבירים לאט לפי התחושה.
לא להתפלא אם בהתחלה לא יוצא או יוצאות כמויות קטנות,הגוף צריך להתרגל למשאבה.
כשתהיי בעבודה כדאי לשאוב פעמיים\גם לנוחיות של השד וגם כדי להכין חלב לימים הבאים.בבוקר לפני העבודה תניקי\ אחכ בעבודה בערך ב10 וב13,שוב 10 דק מכל צד.
אפשר לשמור חלב אם במקרר כ5 ימים או להקפיא 4 חודשים. כדאי לשמר את החלב בכמויות קטנות של 80-100CC עד שתדעי כמויות של ארוחות. לא לחמם חלב במיקרוגל! לחמם בקערת מים חמים.
בהצלחה וכל טוב
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ויום נעים
מירי28/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)