איפה החלב שלי???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפה החלב שלי???
    אמאלה
    27/10/2009

    שלום,
    אני אמא לתינוק בן חמישה חודשים, מניקה 3 פעמים ביום,1 שאוב 1 פורמולה (בלילה לא אוכל).

    בשבועיים האחרונים התחלתי ללמוד בנוסף לעבטדה וקצת דילגתי על ארוחות

    ביומיים האחרונים אני מרגישה שאין לי כמעט חלב!! הייתי שואבת 120 ופתאום כבר יומיים לא יוצא לי כ-ל-ו-ם (אולי זאת המשאבה???למרות שיש ואקום חזק) ואני מרגישה שהוא אוכל פחות זמן (גם פתאום מסרב בתוקף לצד שני, בוכה רק משינוי התנוחה) וגם אין לי תחושת מלאות ושאני מעסה את השד למשאבה אני מרגישה שהוא ריק.

    מה לעשות?? אין לי כמעט חלב שאוב יותר, כל הסטוק נגמר לי ואני ממש לא רוצה להציף אותו בתמ"לים :(

    אני גם מוגבלת בזמני השאיבות, אבל הייתי שואבת קבוע בערב , זה דווקא לא השתנה. למה אין יותר????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפה החלב שלי???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם

    אמאלה
    27/10/2009

    יכול להיות באמת שזה בגלל סירובו לאכול מהצד השני? לא ברור לי למה זה קורה אבל אולי זה קשור?? מה אני אעשה הוא ממש בוכה! ולא משנה מאיזה צד אני מתחילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא

    חיה כהן
    28/10/2009

    אמא שלום!
    באופן טבעי כשיורדים במס ההנקות כמויות החלב יורדות! במיוחד בגיל כזה תוסיפי לזה שהתחלת ללמוד אז גם אצלך יש שינוי אולי עומס יתר.דברים אילו משפיעים.
    כשיש פחות חלב בשד תינוק פחות רוצה לינוק וכמובן מתרגז על השד.
    תנסי להגביר את כמויות החלב עי שאיבות או עי הנקות מרובות בזמן שאת עם התינוק-אם זה אפשרי.
    כמובן שהתינוק צריך אוכל ויכול להיות שתצטרכי לתת לו פורמולה בינתיים עד שכמןיןת החלב יתגברו.
    בהצלחה וכל טוב
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני אדע??

    אמאלה
    29/10/2009

    דווקא ביומיים האחרונים חזר לאכול משני הצדדים,

    איך אני אדע אם אוכל מספיק?

    אני כן רואה שהכמויות בבקבוקים (שאוב ופורמולה) עולות ומטפסות, חשבתי שזה בגלל שהוא גודל- אולי הוא משלים פערים?

    זה אומר שבסופ"ש שהוא יונק מלא הוא לא יקבל מספיק אוכל???

    אאאוווףףף

    אני עדיין לא מבינה איך יום אחד אני שואבת 130 ויום למחרת מקיאה דם על 40.

    איך אפשר לעשות הנקות מרובות?... הוא בן 5 חודשים, אוכל כל 3-4 שעות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רויטל

    חיה כהן
    30/10/2009

    רויטל שלום!
    אני שמחה לשמוע שהוא חזר לינוק משני הצדדים. אם הוא יונק ומרוצה על השד זה סימן טוב שיש חלב.כמויות החלב משתנות בשאיבה לפי השעה ביום ולפי העייפות שלך.
    תנסי להניק עד כמה שאפשר כשאת בבית,ולאגור בזמנים שיש יותר חלב. תנסי לרדת בכמויות של התמל לאט לאט.
    בהצלחה
    סבלנות ולא לאבד תקווה!
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו