שאיבה והנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבה והנקה
    הילה
    30/10/2009

    שלום ,
    נרגע ניסיתי לשאוב בפעם הראשונה . יש לי משאבה חשמלית של ספקטרה. האם השאיבה אמורה לכאוב ולהציק?
    כמה עלי לשאוב לילדה בת חודש שעד כה רק יונקת מבחינת כמויות?
    בנוסף, מתי הזמן האידיאלי לשאוב בכדי שלא יפגע בהנקה ? כלומר שלא יהי לי מצב שהיא תרצה לאכול ובגלל שהרגע שאבתי לא יהיה לה מספיק חלב..

    ועוד משהו אחר לגמרי - פליטות מרובות.
    ממה הדבר נובע ואיך אפשר לצמצם או למנוע אותו? אציין שרק ביומיים האחרונים הילדה החלה לפלוט הרבה לפעמים סתם כך ולפעמים בגרעפס או גיהוק היא פולטת גם.
    תודה מראש על התשובות,
    שיהיה יום נפלא,

    הילה70

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבה והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה

    חיה כהן
    30/10/2009

    הילה שלום! קשה לדעת כמה חלב לשאוב.בעצם יש צורך להרגיל את הגוף למשאבה ובהתחלה יכול להיות שיצא במשאבה מעט חלב למרות הכמויות בשד.
    בבוקר כמויות החלב יותר גדולות מאשר בערב. כדאי לשאוב לאחר הנקה,וגם אם התינוק רוצה לינוק לאחר שאיבה אין בעיה ,החלב לא נגמר לגמרי.
    משאבה של ספקטרה היא משאבה טובה יש עוצמות שונות וכדאי בהתחלה לשאוב על העוצמה הכי חלשה.מרגישים הרגשה של משיכה,שאיבה שמתרגלים אליה. כדאי לשאוב כ10דק מכל צד ולא לשבת הרבה זמן עם המשאבה.
    כל טוב ובהצלחה
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו