גרסיה בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרסיה בהנקה
    הילה28
    25/11/2009

    היי,
    ביתי בת חודשיים, יונקת מלא.
    עד כה ההנקה התנהלה בסדר - כלומר, ההתחלה הייתה לי קשה וכואבת אבל עם הרבה נחישות,
    כוח סבל ועזרה המשכתי וזה הסתדר.
    בשבועיים האחרונים בערך הילדה כאילו עושה משהו אחר - לא עושה את הואקום והיניקה הרגיל שנהגה לעשות עד כה.
    היא כאילו (ככה זה מרגשי בכל אופן) תופסת רגיל אבל אז משחררת את הואקום ותופסת מחדש כל פעם וזה מכאיב לי מכיוון שלפעמים בנוסף לקולות הנקישה והמצציה של החזרת הואקום הפטמה כאילו מתקפלת. אני מתארת לעצמי שאולי ההסבר שלי לא ממש ברור אבל גם אני לא יודעת מה בדיוק היא עושה שם אני רק יודעת שהתחיל לכאוב לי שוב...
    בכל מקרה, מה יכולה להיות הסיבה לרגרסיה הזו? ניסיתי לחשוב ולשחזר את צעדי ולא החלפתי תנוחה או כל דבר אחר לפי מיטב זכרוני..
    עוד שאלה קטנה, הילדה אוכלת לפי דרישתה אבל זה לא תמיד מגיע ל8 ארוחות ביום מכיוון שהיא ישנה יחסית יפה בלילה וקורה בלילה שהנקה אחרונה בשמונה בערב והבאה אחרי בשתיים וחצי בלילה..
    זה בסדר נכון?

    זהו, סליחה על האורך ותודה מראש על הסבלנות שלכן...

    יום נפלא,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרסיה בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה

    חיה כהן
    25/11/2009

    הילה שלום!
    קשה לי לדעת מה הסיבה לשינוי יכול להיות שיש ירידה בכמויות החלב ואז היא לא תהיה מרוצה על השד ותרד כל פעם. כמובן הפיתרון יהיה להגביר את כמויות החלב עי שאיבות.
    תנסי להצמיד אותה בתנוחה שונה או בשכיבה או מהצד ותראי אם זה משפר את המצב.
    בכל מקרה היא חייבת לאכול ולכן אם את לא מצליחה להניק אותה תשאבי ותתני חלב אם בבקבוק פעם פעמיים ותחזרי להנקה.
    כל טוב ובהצלחה
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    הילה28
    25/11/2009

    היי חיה,
    הבעיה היא שלי - זה פשוט כואב לי..
    היא אוכלת טוב - יש מלא יציאות ועולה במשקל..
    גם לגבי כמויות החלב - נראה שבסדר
    רק האי נוחות שלי..
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה

    חיה כהן
    25/11/2009

    הילה שלום!
    את תארת בעיה בהנקה שהיא יורדת מהשד כל הזמן ולזה התייחסתי.הבנתי שהכאבים הם בעקבות זה.
    אולי להיפך יש כמויות גדולות של חלב והיא מקבלת שפריצים של חלב וקשה לה לבלוע?
    קשה בפורום לענות על השאלות האילו אולי כדאי לך להפגש עם יועצת הנקה.
    יום טוב
    חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו