מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרסיה בהנקההילה2825/11/2009
היי,
ביתי בת חודשיים, יונקת מלא.
עד כה ההנקה התנהלה בסדר - כלומר, ההתחלה הייתה לי קשה וכואבת אבל עם הרבה נחישות,
כוח סבל ועזרה המשכתי וזה הסתדר.
בשבועיים האחרונים בערך הילדה כאילו עושה משהו אחר - לא עושה את הואקום והיניקה הרגיל שנהגה לעשות עד כה.
היא כאילו (ככה זה מרגשי בכל אופן) תופסת רגיל אבל אז משחררת את הואקום ותופסת מחדש כל פעם וזה מכאיב לי מכיוון שלפעמים בנוסף לקולות הנקישה והמצציה של החזרת הואקום הפטמה כאילו מתקפלת. אני מתארת לעצמי שאולי ההסבר שלי לא ממש ברור אבל גם אני לא יודעת מה בדיוק היא עושה שם אני רק יודעת שהתחיל לכאוב לי שוב...
בכל מקרה, מה יכולה להיות הסיבה לרגרסיה הזו? ניסיתי לחשוב ולשחזר את צעדי ולא החלפתי תנוחה או כל דבר אחר לפי מיטב זכרוני..
עוד שאלה קטנה, הילדה אוכלת לפי דרישתה אבל זה לא תמיד מגיע ל8 ארוחות ביום מכיוון שהיא ישנה יחסית יפה בלילה וקורה בלילה שהנקה אחרונה בשמונה בערב והבאה אחרי בשתיים וחצי בלילה..
זה בסדר נכון?
זהו, סליחה על האורך ותודה מראש על הסבלנות שלכן...
יום נפלא,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה
חיה כהן25/11/2009הילה שלום!
קשה לי לדעת מה הסיבה לשינוי יכול להיות שיש ירידה בכמויות החלב ואז היא לא תהיה מרוצה על השד ותרד כל פעם. כמובן הפיתרון יהיה להגביר את כמויות החלב עי שאיבות.
תנסי להצמיד אותה בתנוחה שונה או בשכיבה או מהצד ותראי אם זה משפר את המצב.
בכל מקרה היא חייבת לאכול ולכן אם את לא מצליחה להניק אותה תשאבי ותתני חלב אם בבקבוק פעם פעמיים ותחזרי להנקה.
כל טוב ובהצלחה
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
הילה2825/11/2009היי חיה,
הבעיה היא שלי - זה פשוט כואב לי..
היא אוכלת טוב - יש מלא יציאות ועולה במשקל..
גם לגבי כמויות החלב - נראה שבסדר
רק האי נוחות שלי..
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה
חיה כהן25/11/2009הילה שלום!
את תארת בעיה בהנקה שהיא יורדת מהשד כל הזמן ולזה התייחסתי.הבנתי שהכאבים הם בעקבות זה.
אולי להיפך יש כמויות גדולות של חלב והיא מקבלת שפריצים של חלב וקשה לה לבלוע?
קשה בפורום לענות על השאלות האילו אולי כדאי לך להפגש עם יועצת הנקה.
יום טוב
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
