שאלה לגבי אחסון חלב אם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי אחסון חלב אם
    שירי
    28/11/2009

    שלום, בני בן שלושה שבועות, נולד עם חיך ושפה שסועים ועקב כך אינו יכול לינוק כלל. אני שואבת לו חלב שלי והוא מקבל אותו בבקבוק הברמן. שאלתי היא לגבי אחסון החלב: ידוע לי שחלב אם "טרי" יכול להישמר בטמפרטורת החדר כמה שעות. מה לגבי חלב שנשאב ונשמר במקרר - האם ניתן להוציאו ולהשאירו כמה שעות בטמפרטורת החדר? מה לגבי חלב שהוצא מהמקרר וחומם - האם הוא יכול להישאר כמה שעות בטמפרטורת החדר? ומה לגבי בקבוק שהתינוק כבר התחיל לשתות ממנו והפסיק, האם אותו ניתו לשמור להמשך הארוחה? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי אחסון חלב אם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירי

    ג'ניס זאוסמר
    29/11/2009

    היי שירי,
    אפשר להשאיר חלב אם טרי בחום החדר כמה שעות. כמובן אם חם בחדר - יהיה פחות זמן ואם קר - יותר זמן.3 שעות מחוץ למקרר צריך להיות בסדר.
    אותו דבר לגבי חלב שהוצא מהמקרר - אולי אפילו קצת יותר.
    חלב שחומם - אין הבדל אבל לא לחמם שוב.
    בקבוק שאכל ממנו - אפשר גם כמה שעות ללא בעיה , אפילו לארוחה הבאה.
    נכון - חבל על כל טיפה.
    אני מקווה שיש לך מכשיר שאיבה עם מנוע חזק ושאת שואבת 7-8 פעמים ביממה על מנת לשמור על תפוקת החלב.
    אני גם מקווה שאת במעקב משקל צמוד - טיפת חלב.
    אנו כאן לכל שאלה.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו