מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין לי חלב :((כנרת11/01/2010
התינוקת שלי בת חודשיים וקצת ומהלידה היה גם פורמולה וגם הנקה, כל פעם שהנקתי אותה היא בכתה באמצע ונשארה רעבה (הכניסה יד לפה חיפשה שד פתחה פה וכו') וכשקרבתי לה שוב את הציצי היא לקחה קצת ושוב בכתה
פשוט אין לי חלב
רק לאחרונה ובנסיון חד פעמי שאבתי חלב ולקח לי יותר מ 40 דקות לשאוב 40 בבקבוק
אני נשברת כל פעם מחדש ומכינה לה פורמולה
איך אני יכולה לעבור למצב רק של הנקה?!?!
איך אפשר להגביר חלב?
:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לכנרת
ג'ניס זאוסמר11/01/2010היי כנרת,
כאשר משלבים תמ"ל והנקה מההתחלה החלב לא מצליח להתבסס בכלל ולכן כמעט אפשר לצפות למיעוט חלב בשלב הזה.
היא התרגלה לקבל תוספת ואף התחילה להעדיף אותה.
העניין הוא שלכל אחת יש חלב והפוטנציאל ליצור חלב אבל אם לא מניקים החלב נגמר .
כאשר תפוקת החלב יורדת תינוקות מעדיפים לא להתאמץ ללא תמורה והמעגל מתחזק.
טעות נפוצה היום - חושבים שאפשר לשלב מהתחלה - ולא ניתן למרות שזה נשמע מאוד נוח. תהליך יצירת חלב חייב להתבסס על בסיס של הנקה בלעדית בתקופה הראשונית.
הגברת חלב - תכלי לקרא תשובות קודמות (רבות מאוד) על הנושא. - שאיבה כל 3 שעות עם מכשיר באיכות גבוהה, לקיחת כדורי חילבה (3 כדורים 3 פעמים ביום) ,יניקה מרובה.
אם חשוב לך להניק גשי ליועצת הנקה בהקדם.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשביל להמנע מהכדורים
כנרת13/01/2010אני יכולה להכין חילבה כל יום, האם זה בסדר?
יש לי משאבה ידנית של אבנט, האם היא מספיק טובה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובנוסף
כנרת13/01/2010אם כך אני מבינה שיש לי מזל גדול שהתנוקת כן רוצה לינוק למרות הקלות שיש לה עם בקבוק
אולי בגלל שלמרות שאני מכינה לה פורמולה תמיד תמיד בא ציצי לפני (עד שהיא בוכה ואני משלימה לה עם הבקבוק...)
אולי יש עוד תקווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו קטן
כנרת13/01/2010מצטערת על ריבוי ההודעות אני פשוט נורא רוצה להצליח להניק אותה בלבד
זה בסדר לשאוב למשל חצי שעה רצוף אבל כל כמה דקות להחליף צד?
הבנתי שיש 3 סוגים לחלב, ההתחלה האמצע והסוף זה 3 אולי איכויות (?) של חלב, והחלב השלישי כביכול הוא השומני והמזין ביותר, אז האם ההפסקות האלה כל פעם שאני מחליפה לצד השני לא מיוצר בינתיים כל הזמן אותו סוג "פשוט" של חלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר13/01/2010אני לא שמעתי אף פעם על 3 סוגי חלב.
העובדה היא שבתחילת ההנקה החלב פחות שומני מסוף ההנקה . זה המצב הנורמאלי ואין שלבי ביניים.
יניקה יעילה ותקינה מקנה לתינוק אל כל המרכיבים הנחוצים לו .
שאיבה לא מעתיקה הנקה ולכן תהליך השאיבה מניבה וצאות שונות .ובכל זאת - אם את שואבת , כדאי עם מכשיר איכותי וחזק ,מ-2 הצדדים כל פעם (או ביחד - דו צדדי) עד שהחלב לא זורם יותר.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר13/01/2010על מנת לקבל את המינון הנכון את צריכה לאכול כמויות ענקיות של חילבה - לא אפשרי.
את צריכה מכשיר חשמלי עם מנוע חזק - אחרת חבל על המאמץ.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



