הנקה וטיפול בדלקת אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה וטיפול בדלקת אוזניים
    שרון
    03/02/2010

    שלום,
    אני אמא לתינוקת בת חודש שיונקת ועולה יפה במשקל.
    ביומיים האחרונים אני סובלת מדלקת אוזניים והרופא נתן לי טיפות (דזרין) ומשככי כאבים (אקמול/אופטלגין/אדויל/נורופן).
    מעבר לתחושת הכאב והחולשה הכללית, אני מרגישה שיש לי פחות חלב. הקטנה בינתיים לא מתלוננת, אבל אני חוששת.
    האם החוסר בחלב נובע מתרופות אלה?
    מה ניתן לעשות כדי להגביר את יצור החלב? האם שאיבה יכולה לעזור או להיפך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה בזמן מחלה

    יפית בוגנים
    03/02/2010

    היי שירי,
    ממה שמצאתי לגבי התרופה , בטיחותו של אחד המרכיבים בהנקה לא הוכחה, לכן השאלה הראשונה היא האם ידעת את הרופא שאת מניקה? במידה ולא , עלייך לעשות זאת.
    ייתכן שיש ירידה בכמות של החלב בזמן מחלה, וייתכן שזו תוצאה של התרופה.
    כרגע היא אינה מתלוננת, ומרוצה אחרי ההנקה. אין צורך בשאיבה משום שאין בעיה של גירוי לשד.
    אם תחושי שאחרי ההחלמה והפסקתטיפול יש כמות קטנה יותר של חלב, תוכלי ליטול צמחים להגברת החלב משולב עם ההנקות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט חלב

    שרון
    07/02/2010

    תודה על התשובה.
    וידאתי את בטיחות התרופה עם המרכז בבילינסון ואמרו לי שאין בעיה כל עוד מטפטפים את הטיפות מיד לאחר ההנקה - וזה מה שאני עושה.
    בינתיים פחתו הכאבים, מינון הטיפות ומשכחי הכאבים ירד גם כן (אני שמה טיפות 3 פעמים ביום - בהוראת הרופא, ולוקחת משכחי כאבים לפי הצורך - כרגע בין פעם לפעמיים ביום בלבד). אבל לצערי, החזה לא נראה מלא כמו שהיה לפני המחלה... אני רואה שיוצא חלב, אבל לא באותה כמות.
    בנוסף, הקטנה התחילה להיות יותר עצבנית (עד עכשיו היא הייתה מלאכית - רגועה, מתוזמנת ומסודרת) - במשך היום היא מתעוררת כל שעתיים וחצי-שלוש בבכי מורעב שלא סובל דיחוי (בלילה גם, אבל לפעמים היא מושכת 4-5 שעות בין הארוחות) ומתקשה להירדם או להיות שקטה. עדיין, היא לא מראה סימני רעב אחרי שסיימה לאכול - רק מתפתלת בחוסר שקט, נאנחת ובוכה.
    יכול להיות שהיא רעבה יותר? או שאולי אלו בכלל גזים?
    איך ניתן לדעת?
    ומה ניתן לעשות כדי שיהיה לי יותר חלב? (אני לא מתה על חליטות תה למיניהן...).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו