הפסקת הנקה לארבעה ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הנקה לארבעה ימים
    שלומית
    10/02/2010

    שלום רב
    בני בן חודשיים וחצי, בעוד חודש בדיוק (שלושה וחצי חודשים) אצטרך לנסוע לחול בלעדיו לארבעה ימים. כרגע אני מניקה באופן מלא וגם שואבת- לעיתים הוא אוכל מבקבוק חלב שאוב). אני רוצה לחזור מהנסיעה ולהניק אותו באופן חלקי. כיצד אני עושה זאת שאני והוא לא נסבול מההפסקה בהנקה והוא יוכל להמשיך לנוק אחרי ימים אלו.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת הנקה לארבעה ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקה קלה

    סיגל מיכאלי
    13/02/2010

    היי שלומית אין שום בעיה ,נסי לשאוב כמה שיותר כדי שיהיה חלב אם להאכיל אותו בבקבוק ,ואם לא יהיה מספיק אפשר לתת ת"מל ,כשתחזרי תמשיכי להניק כאילו לא הייתה הפסקה ,התינוק מהר מאוד יחזיר את כמות החלב שלה הוא זקוק ,2 דברים חשובים
    ייתכן שתסבלי מגודש ולכן אני ממליצה להצטייד במשאבת חלב ידנית

    לפני עזיבתך את התינוק הסבירי לו דברי אליו יידעי אותו על הפעולה והשאירי חיתול או שמיכה או בגד שהרייח שלך ספוג בו
    לסיום אני מזמינה אותך ביום ראשון או שני לדיזנגוף סנטר ליד הסופרפארם אני נותנת בחינם בשעה 11 וחצי הרצאה על 7 העקרונות לגידול קטנטנים
    שבוע מצויין סיגל מיכאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו