כאבים בזמן ההנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בזמן ההנקה
    קרן
    25/03/2010

    שלום,
    ילדתי בתחילת החודש הילדה היתה בפגיה במשך שבועיים עד שהיא הגיעה למשקל של 2 קילו כיום היא שוקלת כ- 2300 גרם, כבר שלושה ימים שאני בהנקה כמעט מלאה (בלילה אני משתמשת בסימילאק) אני לא יודעת אם הילדה ינקה מספיק, אני רואה ושומעת את הבליעה אך גם לאחר כמעט שעה של הנקה היא לא רגועה ברגע ששמים אותה בעריסה. אם היא ממש לא רגועה אז אני נותנת לה תמ"ל והיא מחסלת 60 ml.
    מה עושים? כמו כן בתחילת ההנקה אני מרגישה כאב חד של צביטה כתוצאה מהיניקה של הילדה, האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בזמן ההנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בהנקה

    יפית בוגנים
    28/03/2010

    היי קרן ,
    ראשית מזל טוב.
    התינוקת נולדה במשקל נמוך ועדיין קטנה . אני מניחה שהיא נולדה טרם המועד. המצב כזה לא ניתן עדיין להתבסס על ההנקה בלבד . את יכולה להניק אותה, אך צריך לשלב פה שאיבה אחרי כל הנקה - גם כדי לתת את הגירוי הנדרש לשד (היניקה שלה עדיין לא עושה את זה) שהגוף ייצר מספיק/ ישמור את כמות החלב וגם כדי להשלים את הארוחות שלה.
    זה ממש על קצה המזלג, פני לייעוץ הנקה אישי .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו