זקוקה לעזרה - בעיות בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה - בעיות בהנקה
    כוכבית
    26/11/2010

    בתי בת כמעט 3 חודשים. יונקת מלא, לא מהתחלה, עד גיל 5 שבועות, הנקתי מעט שאבתי ונתתי בבקבוק, ומעט תוספות מטרנה מכיון שהייתה לה לשון קשורה. עשינו ניתוק בגיל 8 ימים ומאז לקח זמן עד שהיא למדה לינוק כמו שצריך.

    בכל מקרה מאז היא יונקת ואני הייתי הכי מופתעת בעולם שהיא פתאום התחילה לינוק מלא והיה נראה שיש לי מספיק חלב. אני לוקחת מוטיליום לתיגבור.

    היא עולה במשקל בסדר, אבל עדיין לא הגיעה ל6 ק"ג, כשהיא נולדה 3.300

    מה שמציק לי בעיקר שהיא לא רגועה ולא ישנה טוב. גם במשך היום יש הנקות קרובות, בדרך כלל לא יותר משעתיים מתחילת הנקה אחת לשניה.

    בהמלצה של יועצת הנקה אנחנו נותנים לה תוספת בלילה של בקבוק אחד, אבל זה לא עוזר לה לישון יותר טוב. השבוע היא מתעוררת כל שעתיים או אפילו שעה בשביל לינוק. זה מתיש.

    מישהי המליצה לי לגשת למטפל בשיטת פנדלקרייז שעוזרת לייעל את צורת ההנקה. דיברתי עם המטפל, זה נשמע לי קצת מוזר.

    מה כדאי לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה - בעיות בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה - בעיות בהנקה - תגובה

    שרית פאר
    26/11/2010

    האם יועצת ההנקה ראתה אותך מניקה?
    האם את מניקה משני צדדים?
    כשאת מוסיפה בקבוק , כמה הוא מכיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו