פורום ניתוחי גב, כאבי גב, עמוד שדרה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי עמוד שדרה
    מיואשת
    19/04/2014

    שלום רב
    כבר חודשים שאני סובלת מכאבים באזור האגן והישבנים תחילה קבלתי כדורים למיניהם כמו וולטרן אטופן נקסין נרות וולטרן אך המצה הלך והחמיר עד כדי צליעה קשה ברגל קבלתי ארקוקסיה עם שיפור ניכר הן בכאבים והן בצליעה אך הכאבים עברו לעמוד השדרה הכתפיים והצוואר אם אני יושבת לא יכולה לעמוד ולהתיישר מיד לא יכולה להושיט יד לאחוריי הגב ואצבעות הידיים נרדמות נשלחתי לmri עמוד שדרה מותני אגן ופרק ירך האם זו בדיקה נכונה לעשות במקרה כמו שלי ? ולמה הכאבים נודדים ממקום למקום האם יכולה להיות בעיית חוליות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי עמוד שדרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עמוד שדרה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    20/04/2014

    המתיני לבדיקה ובדיקת הרופא לאחר מכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיזים
    ליאנה
    18/04/2014

    שלום רב
    בבדיקת הסיטי שביצעה אימי נכתב שיש זיזים גדולים ובולטים בעמוד שדרה צווארי. היא בת 73. מה המשמעות של אותם זיזים ולמה הם יכולים לגרום עם הזמן? מה הטיפול ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיזים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    20/04/2014

    אין לכך שום משמעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוליה מרוסקת
    משה נידם
    14/04/2014

    אימי כבת 74 ישנה חוליה מרוסקת שחדרה לגוף העמוד שידרה וגורמת לה לכאבים איומים.
    יש לה קוצב לב והיא לא בקו הבריאות אך היא חיונית מאוד.
    כחודש היא מקבלת משכחי כאבים אך ללא ניתוח שום טיפול לא יעזור, היא היתה אמורה לעבור ניתוח אך המרדים אמר שלדעתו היא לא תעמוד בהרדמה לכן לא הסכמנו לניתוח.
    האם בניתוח זעיר ניתן לטפל במיקרה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוליה מרוסקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוליה מרוסקת - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    14/04/2014

    שלום,
    ישנם ניתוחים בזעיר פולשני שאינם נדרשים להרדמה כללית. צריך לבדוק את המקרה כדי לענות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים נוראיים
    זיו
    13/04/2014

    בוקר טוב
    לפני חודשיים התחילו כאבים חזקים מאוד בברך עם הקרנה לשוק, נימול ותחושת שריפה ברגל.
    לאחר מתן ארקוקסיה וכדורי נגד כאבים וולטרן שלא עזרו. טיפול בדיקור וטווינא - הכאב פחת לחודש. לפני שבועיים וחצי התחילו כאבים חזקים מאוד שוב בברך עם הקרנה לירך, לטוסיק ולכף הרגל ולמותן ימין.
    כאבים שורפים מאוד מאוד ממש כאילו מבעירים לי את הרגל. שוב טיפול בארקוקסיה שלא עזר. לאחר ביקור אצל נוירולוג ואצל אורטופד עמוד שדרה ביצעתי את הבדיקות הבאות:
    צילום ברך ימין - תקין
    c.t עמוד שדרה מותני - מלבד עקמת שידועה לי מזה שנים הסי. טי תקין
    e.m.g - right vastus lateralis (femoralis l2 l3 l4) - Amp +
    dur +
    right add magnus (obturatorius l2 l3 l4) - amp +
    האורטופד אמר שמשהו לוחץ וזה מה שגורם לכאבים אך לא אמר למה ומה פירוש תוצאת הבדיקה
    הציע להזריק קורטיזון להפחתת הכאב אך לא הציע טיפול שיעביר לחלוטין את הבעיה.
    בינתיים אני סובלת משריפה נוראית בעיקר בלילה ובישיבה
    במותן שלי בוערת, הטוסיק ממש והירך כולה לכיוון הברך.
    אמרו לי שבגלל שהסי. טי תקין ייתכן שמדובר בוירוס ולא במשהו שקשור לגב. האם זה נכון? מה עלי לעשות על מנת להבין מה הבעיה בדיוק, ממה היא נובעת ומה הטיפול המהיר והנכון עבורי אני ממש סובלת.
    אשמח אם תוכל לומר לי מה תוצאות הבדיקה אומרת ועל איזה וירוס ייתכן כי מדובר ?
    התחלתי טיפול כירופרקטי שעוזר לשעתיים ושוב הכאב חוזר לפעמים אפילו יותר כואב ויותר שורף.
    סליחה על האורך
    תודה רבה
    זיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים נוראיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים נוראיים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    13/04/2014

    שלום.
    בעייתך לא נתנת לפתרון וירטואלי באתר אינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI
    מירי
    12/04/2014

    שלום ד"ר,

    בני בן 13 מזה כחודשיים סובל מכאב גב בנקודה מסויימת בגב ממצאי הבדיקה העלו:

    ללא ממצא דיסקלי מותני. ממצאים ניווניים בחלק מהפסטים, ב-S1 - L5 עם נוזל שיוצא מהפסט מתחת לליגמנטום פלבום לכיוון אחורה, כמובן ללא גורם לחץ. רק ביטוי לתהליך ניווני פעיל.

    אודה להסבר מה זה אומר? ומה צריך לעשות? תהליך ניווני לילד בן 13 לא ברור לי בכלל.

    תודה רבה וחג שמח!
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    12/04/2014

    גשי לבדיקה למנתח עמו"ש בצרוף הבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון
    פלג לרנר
    12/04/2014

    שלום,

    אני בן 21 עם כאבים בגב תחתון.לאחר צילום רנטגן ובדיקה של אורטופד נראה כי יש לי קיצור של 1.5 סמ ברגל ימין וכמו כן נתק בחוליה באזור חוליות L.ההמלצה שקיבלתי מהרופא הינה ללכת עם מדרסים כאשר ישנה הגבהה של 1 סמ ברגל ימין וכמו כן לחזק את שרירי הגב, בדגש של המנעות מריצות וקפיצות.
    מה זה בדיוק נתק בחוליה?
    ממה הנתק נובע?
    האם ישנם פתרונות נוספים לטיפול בנתק?
    עד כמה צריך להזהר בעיסוק בספורט ובהרמת משקלים?


    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    12/04/2014

    לא קיים מינוח כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח
    חיה
    11/04/2014

    S2- S1-L5 עדות לרדיוקולופטיה מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    11/04/2014

    זה אומר שיש כנראה לחץ על השורש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמושדרה צווארי
    דב שורץ
    08/04/2014

    אני סובל מכאבי גב תחתון עם הקרנה לכל רוחב הגב ולגפיים התחתונות . הכאבים הם מאחר ויש לי ספודילוליסטזיס דרגה 2 . הכאבים מופיעים : בישיבה , עמידה, שכיבה והליכה . למרות הטיפולים השונים עד עתה לא נמצא פתרון לבעיה. בנוסף לכך יש לי באזור זה אוסטאופורוזיס.
    ובנוסף לכל אלה יש לי כאבים בגפיים עליונות בשני ההגפיים. ב- MRI עמוד שדרה צווארי משנת 2011 נמצא :
    C3-4 אוסטאופיט לטרלי משמאל ומימין לחץ קל על חוט השדרה.
    C4-5 היצרות מרווח בין חולייתי . אוסטאופיטיתים אחוריים . עיבוי קל של הליגמנטום פלבה. לחץ מינימלי על השק הדורלי .
    הכאבים מופיעים גם באזור הצוואר וכל אזור הפנים מורדם , רעידות תתעוריות , כל אזור הפנים יש לו את זה כולל כאבים תתלסטיים.
    חושב לחזור על צילומים מסוימים כי אני חושב שאולי יש הרעה במצב .

    איך פותרים את הבעיות ? המצב רוח שלי מאוד ירוד בעקבות כל הבעיות האלה ?

    דב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עמושדרה צווארי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמושדרה צווארי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    09/04/2014

    שלום.
    יש לבצע הדמייה עדכנית ולהפגש עם ממתח עמו" ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח mri
    yv
    08/04/2014

    עברתי ניתוח גב ללא קיבוע לפני 8 חודשים בעקבות פריצת דיסק גדולה שגרמה לשיתוק הרגל. הלכנו על ניתוח ללא קיבוע. נאמר לי שהניתוח הסתבך ונאלצו לקיבוע אך היה גבולי ולא נערכו לכך ולכן לא בוצע קיבוע וככל הנראה אצטרך בהמשך. מהניתוח התעוררתי עם פרה-פלגיה חדה (שיתוק חצי גוף תחתון) שהשתחרר לאט ולאחר שיקום של כמה חודשים אני כמעט כמו חדש.
    בפועל כיום כאבים בגב וקושי בתנועה. לאחרונה נשלחתי ל-mri כדי לאבחן את מידת הצורך בניתוח הקיבוע כעת (אני נמנע ככל שניתן כמובן אחרי הניסיון הקודם...)
    מישהו יכול לסייע לי להבין את משמעות הבדיקה?
    בתוצאות של ה-mri אומרות כך:
    להלן ממצאי בדיקת
    ללא חומר ניגוד. ,T2 , T1 הבדיקה נעשתה בשקלול
    אין בדיקות קודמות להשוואה.

    ממצאים:
    ללא עדות לתמטים , תזוזות או שינויים הרסניים בחוליות.
    מנח לורדוטי שמור.

    מודגמים שינויים ניווניים במבנה הגרמי שמתבטאים באוסטאופיטים קדמיים, שינויים ניווניים במרווחים הדיסקליים שמתבטאים בהנמכת מרווחים דיסקליים ונודולים ניוונים בכל המרווחים הדיסקליים שהודגמו.
    מודגמים אותות חריגים מלשד עצם חולייתי שמדגימה שינויים ניווניים.
    ללא עדות למסה פרה או פרה ורטברליות.
    תעלה הספינלית גרמית מוצרת עקב השינויים הניווניים.
    חוט השדרה בעובי ובעוצמת אות תקין.
    ללא עדות לאותות חריגים. L1 הקונוס בסיומת

    בהסתכלות ספציפית על המרווחים הדיסקלים:
    • בלט דיסק אחורי עם לחץ על השק הדוראלי L1-L2
    • בלט דיסק אחורי עם לחץ על השק הדוראליL2-L3
    • בלט דיסק דיפוזי. היפרטרופיה של מפרקים פצטריים שביחד גורמים להיצרות התעלה הספינלית, לחץ על L3-L4
    • השק הדוראלי והיצרות פורמינות נוירליות דו"צ, מעט יותר משמאל
    • שינויים ניווניים במפרקים הפצטריים. בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדוראלי L4-L5
    • בלט דיסק דיפוזי קל עם לחץ קל על השק הדוראלי. שינויים ניווניים במפרקים הפצטריים -L5-S1
    התרשמות: שינויים ניווניים כמתואר

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח mri - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    09/04/2014

    לא ניתן לסייע לך בצורה וירטואלית. תזדקק לדבר עם המנתח שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון
    מיכאל
    03/04/2014

    שלום רב,
    כעקרון אני די בריא ומנסה לעשות פעילות ספורטיבית לפחות 4 פעמים בשבוע (לרוב זה ריצה על חוף ים). פעם לפני כשנה וחצי במהלך חימום הרגשתי מאין קליק בגב אשר לווה בכאבים מאוד חזקים. תחילה חשבתי שזה שריר, אך אחרי מספר ימים בהם בקושי יכולתי לזוז הבנתי שיש בעיה חמורה יותר. אחרי ביקור אצל רופא\מסג'יסטית פרטית נאמר לי כי זה בקע. היא טיפלה בבעיה, חזרתי להתאמן ולאחר כמה חודשים הפציעה חזרה. אני לא יודע להגיד איזה תנועה גרמה לכך, אך המצב הוא שבמשך שנה אחרונה אני פוגש את המטפלת הזאת פעם בכמה חודשים על מנת שתטפל לי בבקע שנוטה לחזור (היא אמרה כי הבעיה הינה - Schmorl's nodes.
    עד כה לא נבדקתי אצל רופא מתמחה, אני מנסה לקורא חומר בנושא בתקווה למצוא פתרון "קל" לבעיה זו.
    האם אתם יכולים להמליץ על טיפול יעיל בבעיה?

    תודה מראש,
    מיכאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    04/04/2014

    שלום,
    מצטער, הפורום לא ממליץ על טיפול כלשהוא. הוא לא מחליף בדיקת רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צוואר כרוניים
    יהודה
    03/04/2014

    שלום רב, אני בן 42 ועובד בתחום המחשבים יותר מ 20 שנה.
    מזה 12 שנה שאני סובל מכאב כרוני בצוואר בדרגות משתנות.
    בימים רגילים, תחושת אי נוחות בשרירי הצוואר והרגשה של מעין "לחץ באזניים", והקרנה ללסת.
    בימים גרועים המצב אף מגיע ללחץ חזק בשרירי הצוואר,רגעים של נפילות ראש, וקושי להחזיק את הראש בקו ישר.
    עברתי גם בעבר וגם לאחרונה בדיקות מרובות, נוירולוגיות ואורטופדיות אך לא נמצאו בעיות חריגות.
    האורטופד המטפל בי כיום, מומחה לעמוד השדרה, מעריך כי מדובר בבעיות ארגונמיה ממושכות ובמבנה עמוד שדרה של כתפיים נפולות וגב קעור.
    האורטופד הציע שאשתמש בחגורת יישור לגב עליון (חגורת יישור כתפיים), במשך כחודשיים וזה אמור לשפר את מצבי.
    לאחר יומיים בלבד של שימוש, הכאב חזר בצורתו החמורה יותר אך אינני יודע האם הוא נגרם מעבודה ממושכת מול המחשב או מחגורת הגב.
    האם עליי להפסיק את השימוש בחגורה?
    האם הכיוון המוצע נכון והגיוני ?
    אינני רוצה לחכות חודשיים נוספים ולגלות שהמצב לא משתפר.
    אשמח גם להצעות נוספות לשיפור המצב.
    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי צוואר כרוניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צוואר כרוניים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    03/04/2014

    בקשתך חורגת ממטרת הפורום שאינה מבצעת יעוץ פרטני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אם כך מטרת הפורום ?

    יהודה
    03/04/2014

    אני שם לב שעיקר ההודעות בפורום הם בנושא ייעוץ אישי.
    אם כך, לא ברור לי מדוע השאלה שלי איננה במקומה ומהי בעצם מטרת הפורום אם לא להנגיש רופאים מומחים לציבור הרחב ?
    להבנתי אלה הם אינם פורומים המיועדים לרופאים מומחים הדנים בשאלות אקדמאיות, אלא פורום הנועד לעזור לאנשים כמוני הזקוקים ליעוץ אישי.
    הלא כך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אם כך מטרת הפורום ? - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    03/04/2014

    שלום.
    טעות בידך.
    ראה הודעתנו בראש הפורום:הוא לא משמש ליעוץ אישי אלא להבהיר עקרונות.
    לצפות למענה לבעיה אישית פרטנית מבלי לבצע את עקרונות הרפואה הבסיסית שהיא : אנמנזה, בדיקה קלינית והדמיה לא תקבל מענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאביי תופת דחוף ביותר
    מישהי
    02/04/2014

    שלום רב
    אני בת 43 כמעט שנה סבלתי מכאבים באזור פרק ירך ומעל הישבנים תחילה קיבלתי טיפול תרופתי כמו אטופן נקסין נרות וולטרן ארקוקסיה ברקסין כל אלה עזרו לכמה ימים בלבד אך עם הזמן הכאב הלך והחמיר ואז התחילו זריקות סטרואידים זריקה ראשונה עזרה ליותר מחודש היה נהדר יכולתי לישון בלילות אך כעבור חודש הכאב חזר ובגדול כך קיבלתי 4 זריקות כשהתווך הלך ופחת אחריי כמה ימים הכאבים חזרו יותר ויותר כאבים עד כדיי צליעה קשה ברגל הנו אותי לראומטולוג בשאלה של בעיית מפרק ירך עשיתי מיפוי עצמות תקין עשיתי MRI מפרק תקין הפנה אותי לאורטופד מומחה למפרקים שזו הפנתה אותי לMRI אגן עמוד שדרה ומפרק בינתיים המליצה לא לדרוך על הרגל ולטענתה אין טיפול שיכול להועיל אם לא הגבתי לכל מה שקיבלתי .
    בינתיים הכאבים נוראיים MRI רק בעוד חודש אני לא ישנה הכאבים מתפשטים מיום ליום לעוד אזורים אני לא יכולה לשבת ללכת או לעמוד יותר מ5 דקות לא לעלות מדרגות היות שאין לי ימיי מחלה ולא ימיי חופשה אני נאלצת להגיע לעבודה עם כל הכאב והסבל יש לציין שיש לי מרחק הליכה מהבית לעבודה 10 דקות כבר כמה פעמים נתקעתי באמצע הדרך כי הרגל לא סחבה בינתיים אני בלי טיפול בלי מעקב ובעיקר סובלת מכאביי תופת
    אנא עזרתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאביי תופת דחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאביי תופת דחוף ביותר - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    02/04/2014

    במקרה חרום פונים לחדר מיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובילציה
    מיואש
    01/04/2014

    שלום רב
    עד לפני כשנה הייתי ספורטאי ואז התחילו כאבים בגב, בצד שמאל ללא הקרנות לרגליים, הכאב הוא ללא הפסקה ומתגבר בפעילות, לאחר שבשנה הזאת ניסיתי את כל השיטות והטיפולים, ובתור ספורטאי באמת שניסיתי הכל. הלכתי לגבשטיין כדי לעשות קובילציה, הוא אמר לי לנוח כשלושה שבועות ואז לחזור לפעילות, וכך עשיתי, רק שמאז אני מורגש יותר מוגבל הכאבים יותר חדים, מה ניתן לעשות? האם יכול להיות שהקובילציה רק עשתה יותר נזק?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קובילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובילציה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    01/04/2014

    למיואש שלום,
    לחזור למנתח לפתרון אפשרי. לא ניתן לתת עצה מבלי לבדוק אותך בצירוף הדמיה עדכנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח ct
    ליאנה
    31/03/2014

    שלום רב
    אמא שלי בת 73 ביצעה בדיקת סיטי של הצוור וגב בגלל כאב בחילות.הקאות וכאב בעקב.
    קיימים אוסאופיטים גדולים מהחוליות הצוואריות.
    האוסטאופטים בולטים קדימה מרימים את הרקמה הפרה ורטברלית לוחצים על מעבר האויר ועל פתח הושט.
    שינויים קשים ביותר נראים לאורך עש גבי עם קיפוסקוליוזיס.
    שינויים קשים ביותר עש גבי כולל גשרי עצם אוסטאופיטרים בתמונה עש של
    אשבמבוק עם קיפוזיס קשה.
    אשמח לתשובתכם בנקדם. האם מדובר בדלקת על המפרקים/עמוד שדרה/חוליות?, מה הטיפול
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח ct

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח ct - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    31/03/2014

    שלום.
    הטיפול הוא להתיעץ בפגישה עם מנתח עמו"ש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקוליוזיס ובנג'י
    נטלי
    30/03/2014

    שלום רב,

    עברתי ניתוח סקוליוזיס בגיל 16, לפני יותר מ12 שנים.
    הניתוח עבר בהצלחה ומאז אני מתפקדת כרגיל- התגייסתי לצבא, משחקת טניס, יוגה וכו'.

    האם אני יכולה לעשות קפיצת בנג'י...?

    אודה לתשובתכם,

    יום מקסים!
    נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סקוליוזיס ובנג'י

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקוליוזיס ובנג'י - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    31/03/2014

    לא הייתי ממליץ על כך.......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום