מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח CTדנה25/05/2014
שלום רב,
בת 32, בעקבות נימול ורדימויות בכף הרגל, וכאבים ברגליים בעמידה, הופניתי לCT עמוד שדרה מותני.
להלן הפענוח:
תעלה גרמית ברוחב תקין.
לורדוזיס מותנית שמורה.
L1-2:מבנה גרמי תקין.
המפרקים הפצטאליים שמורים.
פורמינות נוירליות שמורות.
L2-3:ללא בלט דיסק.
נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
שינויים ניוונים במפרקים הפצטליים.
L3-4:ללא בלט דיסק.
נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
שינויים ניוונים במפרקים הפצטליים.
L4-5: הודגם בלט דיסק אשר לוחץ על השק התקאלי.
נקבים בינחוליתיים חופשיים. מבנה גרמי תקין.
שינויים ניוונים במפרקים הפצטליים.
L5-S1:בלט דיסקלי משיק לשק התקאלי.
הנקבים הבינחולייתיים חופשיים.
מבנה גרמי תקין.
שינויים ניוונים במפרקים הפצטליים.
רקמות רכות פרהוורטברליות שמורות.
סיכום: ללא פריצת דיסק מותנית.
בלט דיסק בגובה L4-L5 לוחץ על השק התקאלי (מעט יותר משמאל).
אודה לתשובה על השאלות הבאות:
- האם תוצאות הבדיקה מסבירות את התופעות?
- מה ניתן לעשות כדי להקל על הסימפטומים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח CT - תגובה
ד``ר ליאור מרום25/05/2014לשאלותייך תזדקקי לבדיקת מומחה עמ"ש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח עמוד שדרהניסים22/05/2014
אבקש לשאול מהו בדיוק ניתוח EAD? האם הוא נחשב לניתוח המפורסם הקלאסי שבעל סיכוני פגיעה? אם אפשר לפרט מעט על הניתוח הזה אני יותר מאשמח.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עמוד שדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/05/2014שלום,
אני לא מכיר הגדרה של "ניתוח מפורסם".......
לכל אדם עם פתולוגיה מסוימת בעמ"ש יש את הניתוח המתאים במידת הצורך.
ניתוח זה מוגדר ע"י המנתח עפ"י הצורך הרפואי בלבד ולא עפ"י "מפורסם" או לא.....
לעננינו :
זהו קיצור באנגלית של ENDOSCOPIC ASSISTED DISCECTIOMY וזהו ניתוח שמבוצע במקרים של פתולוגיה דיסקלית מתנית בצורה זעיר פולשנית.
אני מבצע ניתוחים מסוג זה , בהתאם לנחיצות העניינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בעמוד שדרהדנה21/05/2014
מזה כחודש כאבים חזקים בצוואר, וגב תחתון..
בצוואר כאב מלווה בכאבי ראש איומים שגם משככי כאבים לא עוזרים..הרגשה כאילו הראש כבד (כמו מלט)... והצוואר ממש כואב בחיבור בין חוליות צוואר לגב.. (נפוח קצת) צילום רגיל לא הראה משהו מיוחד...
בגב תחתון יש פריצה ישנה בL4 L5 ובלט בS1...מהצוואר עד הגב תחתון... (עם הקרנה לירך שמאל) בבדיקה אצל אורטופד בקיפוף קדימה כואב יותר...
בפענוח צילום : שינויים ניווניים בדיסק בגובה T10-11
סירבתי לקחת תרופות או זריקות... מתחילה בקרוב מאוד שוב טיפולי IVF , לא רוצה למלא את הגוף תרופות ...
כרגע הומלץ לי על פיזיוטרפיה ..
מדובר בתאונת עבודה...(ישיבה ממושכת 8 שעות ביום.. ומענה לטלפונים ללא ערכת מדונה, זאת אומרת שהטלפון מונח על הכתף והקלדה במחשב..)
אני באמת מיואשת מה זה שינויים ניווניים ? פריצת דיסק? זה יכול ככה להשליך גם על הצוואר ראש וגם על גב תחתון המקום הזה של השינוי הניוויוני..
יש משהו לעשות חוץ מלקחת תרופות או זריקות לכאבים.. ?
מה עדיף כירופרקט / דיקור סיני / רפלקסולוגיה? משהו אחר? או כולם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים בעמוד שדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/05/2014שלום, לא ניתן לענות על שאלות מסוג זה. הפורום הוא לא רופא וירטואלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אגןשחר18/05/2014
יש לי כאבים באגן בצד ימין מעל הישבן עם נפיחות גדולה. אני לא מסוגל לעמוד ישר הגוף נוטה לכיוון צד שמאל קיבלתי זריקת וולטורן אך הזריקה לא עזרה.בצילום שעשו לא ראו שום דבר יש לי כאבים חזקים מה עליי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אגן - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/05/2014עליך להבדק על ידי רופא לא וירטואלי בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפה וכאבים בכף רגל שמאל לאחר ניתומירה15/05/2014
שלום רב,
עברתי לפני חודש וחצי ניתוח קיבוע עמוד שידרה מותני לאחר פריצת דיסק.
מאז החלו כאבים ושריפה בלתי נסבלים בכף רגל שמאל. הרופא מנתח נתן לי כדור
ליריקה 75 ג"ר וטרגין 10 מ"ג. הכדורים לא עוזרים והכאבים והשריפה בלתי נסבלים.
אודה על תשובתכם האם ככה צריך להיות לאחר ניתוח? האם זה יעבור?
מה לעשות?? אנא אני מיואשת.
תודה מראש
מירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפה וכאבים בכף רגל שמאל לאחר ניתו - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/05/2014שלום למיואשת,
כדאי מאוד לפנות בהקדם למנתח שלך.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה ל - mriטליה14/05/2014
שלום רב .
לפני כשנה עברתי ניתוח למינקטומי / דיסנקטומי ב : L3-L4 . במשך השנה כאבי הגב תחתון גברו מאד , במשך כחצי שנה לא היו הקרנות לרגלים , אך הם חזרו ובגדול , נימול , הרדמות הבוהן ברגל , תחושת אילחוש באיזור הישבן ופי הטבעת .
לפני כשבוע עשיתי MRI וזו התשובה :
L1-L2 : תקין
L2-L3 : בלט דיסק דיפוזי מינמאלי
L3-L4 : בלט דיסק דיפוזי עם נטיה לימין , היצרות נוירופרמינלית בינוני/קשה לימין קל/בינוני לשמאל , היצרות רצס לטרלי מימין .
L4-L5: בלט דיסק דיפובי משיק מעט עלהשק התקתאלי ,היצרות נוירופרמינלית בינונית דו צדדי .
L5-S1 : בלט דיסק אחורי ללא לחץ ללא היצירות נוירופרמינלית.
בנוסף צסטות בכלייה שמאל .
מה זה אומר ? מה צריך לעשות?
תודה והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ל - mri - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/05/2014הפורום לא נותן "יעוץ אינטרנטי לפתרון אישי" ללא בדיקת רופא.
מצטער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב תחתון, פריצה וניוון דיסקאדי10/05/2014
סובל למעלה מחודשיים רצופים מכאב גב תחתון מותני חזק (ללא הקרנה). מבדיקות מלפני 3 וחצי שנים (CT+מיפוי ועוד) יש פריצה בחוליה L3-L4 (הלוחץ על השק הדוראלי) כמו כן שינויים ניווניים בע"ש. עד לפני חודשיים לא היו כאבים משמעותיים ובכלל רוב הזמן לא היו כאבים. תרופת ארקוקסיה 90 לא עזרה כלל וכך גם טיפולי פיזיותרפיה ודיקור. נסיתי חודשים של שחיה, הליכה ואפילו עיסי במיטת עיסוי (סרג'ם). טיפולים אלו גרמו לי להרגיש צעיר ומשוחרר אך לא השפיעו כלל על רמת הכאב שדי ממוקד הגובר בד"כ לאחר ישיבה קצרה. הרופא הכללי שלח אותי למרפאת כאב שהאוטופד בה מציע הזרקה.
האם יש מה לעשות כדי למנוע הזרקה ובכלל למנוע כאב קשה זה? האם זה בכלל מהפריצה?
בתודה, אדי בן 70* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גב תחתון, פריצה וניוון דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום11/05/2014שלום. כמובן שניתן למנוע הזרקה אם תחליט שאתה רוצה להמשיך לסבול את הכאב..... בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חייב להמשיך ולסבול! תעשה כמוני
שמואל ליבנה14/05/2014גם אני בגילך והבנתי שלדוקטורים אין פתרונות אמיתיים לכאבי גב. קראתי עשרות מאמרים וכולם מלמדים שאין אפשרות אמיתית לפתרון ארוך טווח. שמעתי על מיטת היפוך וחודשיים לאחר השימוש עברו לי כל הכאבים. איכות חיי חזרה למה שהיתה קודם. מכשיר שרצוי שיהיה בכל בית!! שרות מצוין. תראה באתר שלהם: גב back. ושהרופאים לא יפחידו אותך כי חבל שאתה ממשיך לסבול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר תאונה...מור05/05/2014
שלום!
אני חצי שנה לאחר תאונה, עשיתי פיזיותרפיה 3 חודשים, לא עזר.
בתאונה רשמו כנראה שבר/סדק בקוקסיס עצם הזנב.
סבלתי מכאבים מהגב עד הרגליים..
כרגע סובלת מכאבים בגב ימין תחתון מנקודה ספציפית עד לכף רגל ימין..
שלחו אותי לemg
אשר הראה פגיעה עצבית לכן האורתופד שלח אותי לct
בתוצאות הct מותני סקראלי רשום:
"הודגמה המנגיומה בגוף חולים d12"
מה הכוונה?
כיצד אפשר לטפל בכאבים?
אשמח למענה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר תאונה... - תגובה
ד``ר ליאור מרום05/05/2014המנגיומה אינה ממצא כתוצאה משבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה הכוונה ב..
מור05/05/2014שלום!
1. עשיתי EMG והיה רשום נצפו סימנים של פגיעה שורשית L4-5 מימין ללא סימני דרנבציה פעילה.
2. אחר כך אורתופד שלח לסי טי בגלל כאבים מגב תחתון ימני עד כף הרגל אשר הראה כך-
ללא ממצא מיוחד ברקמות רכות
לורדוזיס מותני שמור(מה הכוונה??.)
מרווחים בין חולייתיים שמורים
אין עדות לשבר תמט או תזוזה
מבנה גרמי שמור
הודגמה המנגיומה בגוף חולים D12 אומר משו???
ללא בלטי דיסק
ללא עדות ללחץ על השק הדרלי או השורשים
ללא היצרות התעלה
סובלת מכאבים הולכת כפופה מאוד קצת צולעת ברגל ימין עייפה מאוד...... מה אומר??? מה לעשות???
אשמח לתשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבתשבע04/05/2014
שלום רב,
נפלתי על מדרגות והחבטה העזה הורגשה בעיקר באזור עצם הזנב.. הכאב במיוחד אקוטי באזור פי הטבעת. בעיקר בתנועה של התרוממות או ישיבה או בהפעלת לחץ. האם זה אינדיקציה לשבר.ואם כן מה ניתן לעשות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר ליאור מרום05/05/2014על מנת לשלול דבר צריך צילום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחרונה02/05/2014
שלום, עשיתי ניתוח לכריתת דיסק לפני כשנה וחצי. עשיתי mri לפני כחודש בגלל כאבים חוזרים בגב תחתון. בתשובה נכתב לי האדרה מועטה באספקט הקדמי של השק ייתכן משני לשינויים שלאחר הניתוח. מזה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/05/2014אלו הם שינויים בתר ניתוחיים- תשובה אופינית לאחר תקופה כזו מניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גב עליוןדנה30/04/2014
אני בת 19 יש לי כאבים בגב עליון כבר כמה חודשים הולך ובא בגב למעלה לפעמים זה מחמיר בשכיבה על הגב או בהזזת הראש אבל זה בא והולך זה התחיל מאז שהתחילו לי חוסר יציבות ודיזינס לפני כמעט שנה ועשיתי כבר מלא בדיקות , אבל לגבי הכאב בגב עליון רופאת משפחה שלחה אותי לרנטגן חזה , רציתי לדעת האם זה הצילום המתאים ? האם אפשר לזהות בצילום כזה גידול או משהו לא בסדר בגב ?? אני מודאגת ממש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גב עליון - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/05/2014שלום,
צילום לא מספק לאחר תקופה כזו של תלונות.
עדיף יעוץ מומחה עמו"ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בצוואר לאחר תאונהדוד30/04/2014
עברתי תאונת דרכים לפני שנה שבו נפגעתי מאחורה בצוואר ובגב.
בצוואר היה לי צליפת שוט לפי האורטופד.
מאז יש לי צוואר תפוס רוב הזמן ונוקשות בצוואר.
מעבר לכך יש לי לעיתים קרובות במהלך היום לחץ או נוקשות בצוואר שמכריח אותי לסובב את הצוואר והדבר לעיתים מוציא קליקים חזקים מאוד ואני מדגיש חזקים . ואני מאוד מודאג מכך.
הפיזיותרפיסט שמטפל בי אמר לי שהוא מודאג מאוד מהעניין של הטיקים שיש לי בצוואר מכיוון שהם גורמים לטענתו לשחיקה של המפרקים בצוואר וכן לנזק נוסף.
האם זה נכון?
מצד אחד אני חייב לעשות את הסיבוב של הצוואר או משיכה כדי לשחרר את הנוקשות החזקה (זה קורה כל דקה בערך) ומצד שני לעיתים זה גורם לקליקים חזקים מאוד וזה מפחיד . כאילו משהו נשבר שם. הקליקים הם בדרך כלל בחוליה C7
בנוסף יש לי תחושה הרבה פעמים שהצוואר עקום ולא עומד במקום.
1.אבקש לדעת ממה נובע הנוקשות בצוואר התמידית.. וממה נובעים הקליקים החזקים והאם זה יכול לגרום נזק לצוואר?
2.האם MRI יכול לעלות על הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין מענה???
דוד02/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בצוואר לאחר תאונה - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/05/2014שלום,
בעייתך סבוכה מידי למענה בפורום אינטרנטי.
פנה ליעןץ מנתח עמ"ש להמשך פעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגב תחתוןיונית26/04/2014
שאלה כללית לטיפול בגב תחתון,
מה ההבדל בין טיפול בגלי רדיו לבין טיפול נוקלאופלסטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגב תחתון - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/04/2014אלו הם 2 צורות טיפול שונות בהתוויות שונות.נוקלאופלסטי הוא טיפול לבעיה בדיסק בעוד שגלי רדיו מטפל בכאב מכני שמקורו בפסט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורסלן פצוע..מיכאל ב.ב.26/04/2014
היי שלום.
הנני כדורסלן בן 26, לאחרונה חזרתי מפציעה ארוכה בברך שמאל באחד האימונים הרגשתי כאב של מתיחה באזור ההמסטרינג(רגל ימין הרגשתי שני מוטות כאלו משני הצדדים) זה קרה לפני כחודש וחצי ומאז הכאב לא עובר, הית לי נפיחות מאחורי הברך ועד היום בעת כיפוף הברך אני מרגיש שאני לא יכול לישר אותה עד הסוף וזה כואב(מין מחסום כזה כשאני מנסה) עשיתי גם MRI לברך ולא מצאו שום דבר(כי בהתחלה חשבו שזה מיניסקוס כי הכאב הוא מאחורי הברך בצד המדיאלי בחיבור של ההמסטרינג לתאומים).
העניין הוא שגם כשנחתי לגמרי כשבועיים זה לא ממש עבר, מתיחות לא ממש עוזרות... אני משחק כיום על כדורים ולאט לאט הכיפוף חוזר לעצמו אך עדיין קשה לי לכופף בנוסף לזה מדי כמה ימים שריר ההמסטרינג שלי מתכווץ.
אין לי שום כאבים חוץ מזה.
ואני עושה המון טיפולים של דיקורים לאזור, אולטרה סאונד, חשמל וכל מה שצריך וזה לא עזר ממש.
מה יכולה להיות התופעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורסלן פצוע.. - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/04/2014שלום. הגעת לפורום ניתוחי עמו"ש. זה לא המקום הנכון עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות תוצאות צילוםאברהם23/04/2014
שלום
אני בן 69 ונשלחתי לצילום עמוד שדרה צוארי עקב סחרחורות.
מה משמעות התוצאות שלהלן:
אוסטאופניה
ספונדילוזיס עםהצרות המרווחים c6-7, c7-d1
קיפוזיס פרדוקסלי בסגמנט c5-6
רטרואוליסטזיס של c3
הגדלה של זיז רוחבי ימני של 7c
בתודה מראש
אברי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות תוצאות צילום - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/04/2014אלו הם ככל הנראה שינויים ניוונים תואמי גיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




.jpg)