מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- תינוקת בת 5.5 חודשיםישראל03/07/2011
שלום רב, אני אמא לתינוקת בכורה בת 5.5 חודשים.
יצויין כי היא נולדה לא אכלנית למן הרגע הראשון. בשלושת חודשי חייה הראשונים ובהמלצת רופאת הילדים קיבלה אי אלו סוגי מזונות כאשר האבחנה בסופו של דבר הייתה של מומחה גסטרו + רופאת הילדים כי ייתכן שמדובר בריפלוקס סמוי ובקוליק קשה. אכן עברנו חודשים קשים מנשוא עם בכי בלא הפסקה במשך 4 חודשים ואכילה מאוד קשה. ("מלחמה" על כל בקבוק). התינוקת מקבלת אינפמיל ar מזה שלושה חודשים אך ללא הטבה. האכילה ממשיכה להיות משימה מאוד קשה. בשלושת השבועות האחרונים חל דבר נוסף והיא הפסיקה לישון בלילות. גם אם הלכה לישון לאחר שכן הסכימה לאכול היא מתעוררת כעבור שעתיים ובזה הסתיים עניין השינה. כל שעה מתעוררת בבכי לחצי שעה. אני מנסה כבר מספר שבועות לשלב טעימות אך מסרבת לשתף פעולה. אנחנו כבר מספר שבועות מתוסכלים מאוד לא ישנים בלילות ולא שקטים מכמות המזון שהיא מקבלת (500 מ"ל ליום בערך).
אציין שהיא מאוד ערנית, חביבה ומשתפת פעולה. מתהפכת (לצד אחד) מפטפטת. (עדיין אינה צוחקת בקול רם) אך מחייכת ללא סוף וגם בוכה כשצריכה. אני חרדה שמשהו אתה לא בסדר. בשבוע האחרון ביצענו בדיקות מעבדה כדי לשלול מחלות ואולי רגישויות והכל יצא תקין. ועדיין אינה אוכלת טוב, אינה ישנה ומחשבות קשות פוקדות אותנו שמא אנו לא עוזרים לה וחלילה שמשהו בהתפתחות שלה לא תקין. (חשוב לומר שהיא עולה במשקל לאט לאט. נולדה 2.930 והיום בגיל 5 חודשים 5.350 ק"ג) - אנא מבקשת עצתכם המלומדת בהקדם!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 5.5 חודשים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין06/07/2011קרוב לוודאי שהתינוקת סובלת מבעיות אכילה של הגיל הרך.
מאחר ולא נמצא פתרון במסגרת הקהילה - רופא ילדים וגסטרו ילדים ממליץ לך לבקש הפנייה לצוות מרפאה לבעיות אכילה בגיל הרך כדאי לעבור אבחון ולקבל הדרכה וטיפול מתאימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
