גזים שהתגברו

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • גזים שהתגברו
    צללית
    12/07/2011

    שלום רב!
    בני בן חודשיים וסובל מגיל שבועיים מגזים (ככל הנראה) הבאים לידי ביטוי בהתפתלויות, משיכת רגליים, בכי רב מאוד ואפילו צווחות. זה מופיע במהלך כל שעות היממה כשעה לאחר האוכל. בעצתה של רופאת הילדים עברנו לנוטרמיגן ובנוסף זנטק מחשד לרפלוקס סמוי/ צרבת היות ובוכה בזמן האכלה. חשוב לציין שעד גיל חודש היה על הנקה ומגיל חודש הוספתי תמ"ל (מטרנה וסימילאק) גם כך וגם כך הכאבים לא פחתו. מאז הנוטרמיגן יש לו יציאה פעם עד פעמיים ביום לעומת פעם בשלושה ימים לפני כן עם התמ"ל.
    כיום על הנקה חלקית יחד עם הנוטרמיגן אולם לאחרונה נראה כי הכאבים וההתפתלויות החמירו! הוא בוכה וצווח המון. יתכן שרגיש למשהו? האם כדאי להפסיק את הנוטרמיגן ולעבור חזרה לתמ"ל כגון סימילאק? מה ההבדל בין סימילאק טופ פרי לנוטרמיגן?
    הוא נראה סובל מאוד ומותש כי אינו מצליח לישון יותר מידי במהלך היממה...

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים שהתגברו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים שהתגברו - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    16/07/2011

    בנך סובל קרוב לוודאי מתופעה שכיחה בגיל הזה של קוליקס קשים. הסיבה לכך לא תמיד ידועה והניסיון הנכון לעבור לנוטרמיגן לתקופה לשלול רגישות לחלב היה במקומו. ממליץ לא לשנות כעת את סוג המזונות, להשתדל להאכיל בשעות קבועות, בצורה נינוחה ושקטה, לא להאכיל כל פעם שבוכה, לערסל את הילד ולנסות להביאו למצב נינוח ושקט. ניתן לנסות גם תוספת של פרוביוטיקה מסוג ביוגאיה 5 טיפות פעם ליום ,נבחין בשינוי תוך מספר ימים, בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לגזים שהתגברו

    צללית
    18/07/2011

    תודה רבה על תגובתך.
    ובהמשך לתשובתך- האם ניתן לתת את הפרוביוטיקה לתינוק בן חודשיים וחצי?
    ראיתי מספר המלצות על תוספת זו אך בכולם היה רשום שהפרוביוטיקה מיועדת לגיל חצי שנה ומעלה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו