מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- ftt וילד אלרגי. צליאק בדם שליליחגית21/07/2011
שלום.
בני בן שנתיים וחצי שוקל כ-10.400. נמצא כחצי שנה במעקב במרפאת ftt בשניידר. אלרגי לחלב ושומשום (לשומשום ברמה גבוהה - נושא מזרק). ינק עד גיל שנה וחצי. אוכל כבקבוק- שניים איזומיל מועשר בפוליקוז ודייסה, חלב סויה ואוכל ( לחם, ירקות, בשר, פחמימות, ביצים, פירות). מעדיף לשתות מיץ. בגן שותה מים בבית סירופ מהול בהרבה מים. לאור חוסר עלייה במשקל - עלה מסוף מרץ כ-300 גר' בלבד אם כי יש לציין כי היה חולה 4 פעמים מאז- נעשו בדיקות צואה שיצאו תקינות, בדיקות דם sma שיצאו תקינול למעט כולסטרול נמוך- מדדים תזונתיים טובים למעט אנמיה מחוסר ברזל ופריטין נמוך. תבחין זיעה- תקין. הרופא בשניידר המליץ בכל מקרה על טיפול של 10 ימים בפלג'יל. מקבל תוספת ברזל. רופאת הגסטרו שראתה את הילד ואת תוצאות טוענות שהוא חייב לעבור בדיקת גסטרוסקופיה כדי לאבחן מה הבעיה. אציין כי צליאק ק בדם נבדק 3 פעמים ויצא תקין. עם זאץ, מרבה להתלונן על כאבי בטן (ברמה יומיומית כמעט- אציין כי לפני שבוע סבל מוירוס בו היו גזים והקיא פעמיים). מתעורר כל לילה. בד"כ מס' פעמים. לעיתים בבכי רב של כאבים. יציאות רכות (פעמיים שלוש ביום) נראות עמו גלילים קטנים. יש לציין כי שמתי לב לאחרונה כי הצואה צפה באסלה ולא שוקעת לאור כל הנ"ל- האם לדעתך אכן חייב לעבור את בדיקת הגסטרו ( אציין כי הילד מפותח קוגניטיבית יפה לגילו וסה"כ הוא ערני, נמרץ, וחיוני אך רזה מאוד. אוכל סביר- לא מתלהב אך אוכל יחסית בסדר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לציין: אתמול התחלנו בטפול בפלג'ל
חגית21/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהftt וילד אלרגי. צליאק בדם שלילי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/07/2011זה לא מקרה לדיון באינטרנט. כמו כן את יכולה לקבל התשובות בשניידר שם מצויים מומחים בנושאים שהזכרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)