ירידה בתיאבון

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בתיאבון
    דינה
    27/07/2011

    שלום לכם
    לבתי בת התשע יש בדרך כלל תאבון רב. היא אוכלת די הרבה ואנחנו אף מנסים להגביל אותה. לפני מספר ימים התלוננה על כאבי בטן. מאחר וכבר נבדקה בקשר לכאבי בטן בעבר (לפני כחצי שנה) ע"י גסטרו ילדים כולל בדיקות דם ואולטרה סאונד , לא הלכנו לרופא. בנתיים הכאבים חלפו אך התאבון ירד. היא שמה כבעבר הרבה אוכל על הצלחת אך אוכלת רק חצי. בבוקר היא לא אוכלת (בדר"כ היא לא אוכלת בבקרים) אבל כנראה שגם את הסנדביץ' שהיא מקבלת בקיטנה היא לא מסימת. וזה לא קשור לרצון לרזות. הבטן שלה עדיין תפוחה . חשבנו כל הזמן שזה בגלל שהיא אכלה הרבה(חזרנו לא מזמן מחו"ל ושם היא אכלה די הרבה). אך בימים האחרונים כאמור היא אוכלת הרבה פחות.ייתכן מאד שזה לא צריך להדאיג אותי אבל היה לי בן שנפטר מסרטן בכבד ולכן כל שינוי מטריד אותי. לא פניתי לרופא ילדים כי הם בד"כ לא חושבים על כוונים כאלו(כך היה גם עם הבן- הרופאה חשבה שיש לו תולעים).
    אודה על תשובתכם
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בתיאבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בתיאבון - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    28/07/2011

    כדאי לפנות ליעוץ מסודר כולל בדיקת הילדה (קשה לדעת מה אומר בטן תפוחה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו