עליה מועטה במשקל

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עליה מועטה במשקל
    רחלי
    11/08/2011

    שלום רב

    בני בן שנתיים ושוקל רק 9.70 קילו.. אנחנו במעכב גסטרו החל מחודש שביעי לחייו היות והוא ירד בעקומות (נולד 2 קילו אבל בגיל 3 חודשים כבר היה באחוזון 20-ינק בלבד). מאז הוא עולה ב"מדרגות" ומתחיל להתקרב לאחוזון 3. הוא כבר כמעט שנה מקבל 2-3 פחיות פדיאשור ביום ואנחנו מנסים להעשיר את המזון שלו כמה שיותר.
    כל הבדיקות שלו תקינות- פיזית, רגשית (ילד שמח ופעלתן), סרולוגיה, אין שלשולים והקאות וכו'.
    רציתי לדעת:
    אני מבינה שחוסר עליה במשקל יכול להיות אינדיקציה לבעיה. אבל אם כן אז
    א- האם לא כדאי לעשות ביופסיה (זו התלבטות כי שאר הבדיקות תקינות וגם בגובה הוא עולה יפה)?
    ב. אם הכול בסדר אז מה זה משנה אם הוא רזה?
    ג. ואולי אין טעם להמשיך עם הפדיאשור?

    תודה רבה
    רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה מועטה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה מועטה במשקל - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    13/08/2011

    אני מסכים עם 2 משאלותיך- האחת שקרוב לודאי פחות בעקשנות צריך להעלולותו במשקל במידה ופעליולתו והתנהגותו תקינים. איני משוכנע שהוא חייב בפדיאשור. במידה וגם בדיקות הסקירה בדם למצבו התזונתי תקינות לא הייתי מבצע ביופסיה. ממליץ מעקב בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו