בבקשה עזרה דחופה אני מיואשת

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה דחופה אני מיואשת
    שירן
    21/08/2011

    מצטערת על הכותרת הדרמטית, אבל זו באמת הרגשתי.
    אני אמא לתאומות בנות כמעט 4 חודשים.
    אחת התאומות שלי מגיל חודש בערך בוכה בזמן האוכל.

    בהתחלה חשבתי שזה גזים אז החלפתי פורמולה ממטרנה לאופטימיל והיה לי שקט בערך שבוע.
    כולם אמרו לי לחכות לגיל 3 חודשים ולראות אם יעבור.

    התלבטתי קשות אם באמת זה לא גזים? למרות שבתחושה שלי ידעתי שזאת לא הבעיה.

    עכשיו שהיא כבר בת כמעט 4 חודשים אני יודעת בוודאות שאין שום קשר לגזים.

    הילדה לא מוכנה לאכול על הידיים שלי, כי היא חייבת להזיז את כל הגוף בזמן האכילה ואני כנראה סוגרת לה את התנועה ולא טוב לה, אז היא בוכה כשאני נותנת בקבוק על הידיים.
    מוכנה לאכול רק בטרמפולינה או על כרית, היא מתחילה לאכול והיא מאוד רעבה! עושה לי הפסקות אוכל של 6-8 שעות כל ארוחה!!!!!


    אחרי מעט אוכל היא מתחילה להזיז את הראש מצד לצד בלי הפסקה, לדחוף את הבקבוק עם הלשון שלה החוצה (אבל עוד רעבה ורוצה עוד) כמו מעין רפלקס שהיא עושה כי משהו מציק, אם אני מנסה לגרום לה להפסיק להזיז את הראש היא מזיזה את כל הגוף בעצבנות ומתחילה לבכות.

    אוכלת כך:
    בלילה בסביבות 4 מקבלת בקבוק של 180 ומסיימת את כולו מתוך שינה, היא אוכלת רק בארוחה הזו על הידיים וגם פה לפעמים היא מתעוררת ומתחילה קצת להתפתל ואז עוברת לכרית.
    לאחר מכן ב10-11 בבוקר רק בוכה בשביל אוכל, אני מכינה 180 אבל אוכלת 100-110 מקסימום.
    ב-15:00 לאחר מכן בוכה שוב לבקבוק ואז אוכלת 180.
    ואז רק בערב לפני השינה ב-19:30 אני נותנת מבלי לחכות שתבכה כי הולכת לישון והיא אוכלת בקושי 100.
    לפעמים מתעוררת ב23:00 לאכול לפעמים רק ב-4 בבוקר.

    כשאוכלת את כל המנה זה לא הולך בקלות כפי שרשמתי, היא מתפתלת מוציאה את הבקבוק מהפה עם הלשון בלי הפסקה וכנראה ממש סובלת.

    הרופאה ניסתה לתת לנו אינפמיל אך זה לא עשה שום שינוי והילדה נשארה באותו מצב.

    יש לה בין 2-3 יציאות ביום.
    היא ילדה חייכנית פטפטנית ומקסימה אמיתית! רגועה במהלך היום.

    פולטת לעיתים מעט, ומתעוררת הרבה בלילה להרגעה.

    פניתי לרופאה חדשה וזו הפנתה אותי לפסיכולוג תינוקות- היא טוענת שאולי אני זו שניסיתי לדחוף לה אוכל בכוח ולכן היא פיתחה הפרעת אכילה, בעוד אני מעולם לא דחפתי אוכל בכוח.

    כשלא רעבה היא בוכה ומפסיקה לאכול.

    אשמח לחוות דעתכם.
    תודה, שירן אמא לתאומות אגם ועדן (השאלה לגבי עדן).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה דחופה אני מיואשת - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    29/08/2011

    יתכן ומדובר ברפלוקס. פני ליעוץ גסטרו' ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו