חוסר יציאות אצל בן 8 שבועות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר יציאות אצל בן 8 שבועות
    אמא חדשה
    28/08/2011

    שלום

    בני בן 8 שבועות. לאחר הלידה היו 3 ימים של יציאות תקינות אחת ליום ולאחר מכן לא היו לא יותר יציאות , אלא רק במידה ועשיתי לו עיסוי עדין סביב פי הטבעת עם מים חמימים.
    חושב לציין כי ניסיתי לתת לו עד שבוע ימים ללא כל פעולה אך כשהיציאה לא מגיעה עשיתי עיסוי כיוון והילד לא שקט במהלך היום.
    יש לו עוויתות של הבטן והוא מתקפל ובוכה מאוד . יש לו גזים רבים מיום הלידה.

    הוא יונק בלבד לפי דרישה ואני לא אוכלת שום דבר שעשוי לעשות גזים(מוצרי חלב, קטניוצ, סולנים וכו').
    ניסיתי בעצת הרופאה לתת מעט מיץ עגבניות (2 כפיות) ועדין כלום. זה ממש לא מזיז לו ושוב רק עם עיסוי עדין יוצא לו ממש מעט צואה מלווה בהרבה כדוריות אוויר שמעידות על גזים. צבע תקין (כתמתם) ומרקם רך יחסית.

    הבטן לעיתים קשה ולעיתים רכה. אין על פי הרופאה בעיה אחרת הנראית כעת לעין.

    בנוסף אני עושה ו הרבה עיסויים לבטן וכו'.
    מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציאות אצל בן 8 שבועות - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    התינוק לא צריך לצאת כל יום. במידה ויונק היציאות מעטותלעתים קרובות. סבלנות ובלי טיפולים מיותרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו