ריפלוקס ושינה

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס ושינה
    gali
    30/08/2011

    שלום,
    בני בן 9 חודשים
    עם ריפלוקס, מטופל מגיל 3 חודשים עם זנטק, עד אז היה בוכה רוב שעות היום והלילה, מאז התרופה רגוע וחייכן כמעט כל הזמן.
    מאז החל לשבת ולעמוד המעטנו ולבסוף גם הפסקנו את הזנטק, והילד רגוע לגמרי בימים, אך בלילות נע בין התקפות בכי היסטרי לבין לילות רגועים אך עם שינה קלה ביותר של כ 3-4 שעות בלילה (מנסים להרדימו החל משמונה בערב, נרדם בסביבות 11-12, מתעורר ב 3 בבוקר ומשחק עד הבוקר, לא מוכן בשום פנים להישכב במיטה)
    ביום ישן כ 20 דקות בבוקר ועוד כשעה וחצי בצהרים, לא היה שינוי בשנת היום שלו

    האם ייתכן שהזנטק גרם בשל תופעות הלווראי שלו לישנוניות והילד התמכר לו כמו לכדורי שינה? נראה שהוא כבר לא סובל מכאבים ואני לא רוצה לתת לא סתם תרופות ובפרט תרופה זו, מצד שני אני תוהה אם הילד לא מוכן לשכב כי במצב שכיבה יש לו כאבים והוא מעדיף לכן לשבת לשחק למרות העייפות

    אנחנו מיואשים ועייפים אחרי 9 חודשים כמעט ללא שינה
    נשמח לכל עצה ורעיון לגבי אפשרויות למחלות ובעיות, רעיונות לגבי בדיקות שכדאי לעבור, או כל דבר אחר שתוכל להציע

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס ושינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ושינה - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    30/08/2011

    זהו גיל בו יתכנו בעיות שינה לא ספציפיות. מכיון שאין עדות ברורה לרפלוקס איני ממליצה על תרופות. כדי לבדוק האם מדובר ברפלוקס צריך לבצע בדיקת אימפדנס או pH monitor .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו