זנטק + אנפמיל

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • זנטק + אנפמיל
    ג
    31/08/2011

    שלום,
    הקטנצ'יק בן 4.5 חודשים.
    בגיל 3 חודשים אבחנו ריפלוקס, והחלנו הסמכה של המטרנה עם קונפלור ועם זנטק. לא עזר כלל. לאחר שבועיים עברנו לתזונת אנפמיל א.ר והגדלנו את המינון של הזנטק.

    תחילה נראה שהמצב השתפר.
    אולם היה מתקשה מאוד בעשיית צרכיו. אומנם עושה פעם ביום אבל יוצאים גללים. ושוב עתה יש בעיות בהאכלה ובין האכלות. שוב קשה לו לסיים מנה (גם כשרעב), ובין האכלות מתקפל וניכר שיש לו כאבי בטן נוראיים - יש לו מלא פוקים והוא כל הזמן מכווץ את הבטן.
    אציין ששוקל 6 ק"ג, כבר היה אוכל כ 750-800 מ"ל ליום ועתה מתקשה להגיע ל 700 אוכל כ 650-680 מ"ל וניכר שנשאר רעב.

    נראה לי שכל זה קורה עקב השילוב של הזנטק עם האנפמיל - שעושה לו מלא בלגן בבטן. אולי לנסות לגמול אותו מהזנטק? רוצה את המצלתכם בנושא.
    כמו כן, אם גומלים - אז איך? האם להוריד בהדרגה את המינון או להפחית כמות פעמים שנותנים ביום (כרגע מקבל 0.7 מ"ל פעמים ביום).
    או אולי להיפך - גדל וכלן צריך מינון גדול יותר של התרופה.

    הקטנצ'יק סובל ואני מיואשת לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זנטק + אנפמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק + אנפמיל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    לא ברור על סמך מה אובחן רפלוקס. אפשר לתת פורמולה מוסמכת במקום אנפמיל. ההסמכה צריכה להיות כ 2-3 כפות קורנפלור על 120-150 סמק פורמולה. מכיון שרפלוקס משתפר עם הגיל ניתן גם לנסות ולהפסיק זנטק ולעקוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק + אינפמיל

    ג
    10/09/2011

    שלום,
    תודה על התגובה.

    בהתחלה הייתי נותנת לו רק חלב שאוב לאכול והוא היה סובל נורא בהאכלות, זורק את הראש אחורה, לוקח שלוק ובוכה,
    כשהלכנו לרופא הוא אמר שזה ריפלוקס ואמר להתחיל להסמיך את המזון עם קונפלור. זה לא עזר כלל.
    לאחר שהילד הפסיק לעלות במשקל, התחלנו עם הזנטק. שגם ההשפעה שלו הייתה מועטה ואז הוספנו את האנפמיל.

    תחילה היה נראה שהמצב משתפר אך הוא שוב נהיה רע עקב היציאות.

    אם אני מנסה להוריד אחד מהם או את האנפמיל או את הזנטק אז הסממנים של הריפלוקס חוזרים - אוכל משמעותית פחות, זורק את הראש אחורה ובוכה באוכל.
    אבל עם שניהם ביחד (ועכשיו עוד הוספתי ברזל לחגיגה) יש קקי גללים - ממש זיתים קטנים שחורים ואני מרגישה במלכוד 22....

    אנא מה עושים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו