עלייה במשקל

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עלייה במשקל
    אפרת
    02/09/2011

    שלום רב,
    הבת שלי בת שנה. ילדה בריאה ומלאת חיים, אוהבת מאד לאכול, הכל...
    לאחרונה (סיפור של חודש וחצי לערך) הצואה שלה הפכה להיות מאד רכה, מסריחה, אם כי לא שלשולית (פעם או פעמיים היה שלשול). לא היה חום בשום מצב או תופעות של מחלה. תדירות הצואה משתנה, יש ימים של מספר פעמים ויש ימים של פעם אחת, גם הכמות בכל פעם משתנה, לעיתים היא גולשת מהחיתול. בבדיקות צואה לא נמצא דבר- לא טפילים, לא חיידקים בבדיקת צואה וגם תשובה שלילית לרוטהוירוס (קיבלה לכך חיסון בינקות). הדבר קצת מטריד אותי, האם זה עלול להעיד על בעיה כלשהי? היום שקלתי אותי וראיתי שהיא עלתה כ500-600 ג"ר מאז המדידה הקודמת שהייתה לפני שלושה חודשים. היא שוקלת היום 8:400, זה מספק? לפי האחוזונים היא ירדה ממש מעט, לא שברה אחוזון. יש איזשהם המלצות?
    תודה מראש
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עלייה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה במשקל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    ילד בגיל שנה אמור לשלש את משקל הלידה בערך.
    חזרי על צואה לפרזיטים (3 תרביות) ואם הכל שלילי והשלשול נמשך כדאי לבצע בדיקות דם לצליאק (אם כי אמינותן בגיל זה נמוכה יותר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו