אנזימי כבד - דחוף

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • אנזימי כבד - דחוף
    גילה
    23/09/2011

    שלום
    ביתי בת שנה ושמונה חודשים.
    לפני כשלושה שבועות (סוף אוגוסט) עשינו בדיקות דם. התוצאות היו:GOT 232 GPT 528 GGT42. אציין כי שבוע קודם לכן קיבלה הילדה חיסון נגד צהבת.
    לפני כשלושה ימים ביצענו בדיקה חוזרת התוצאות: GOT 130 GPT 172 GGT 20. הילדה חשה בטוב נבדקה ע"י הרופא - בריאה ללא הגדלת כבד או טחול.
    לצערי הרופא לא רצה להסביר לי במה מדובר אלא הפנה אותנו לגסטרו וביקש לחזור על הבדיקה.
    אודה מאוד מאוד לקבלת הסבר, האם מדובר במשהו מסוכן? מה המשמעות? במה מדובר??
    תודה מראש (אמא מודאגת מאודדדדד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנזימי כבד - דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנזימי כבד - דחוף - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    24/09/2011

    הפרעה קלה בתפקודי כבד יכולה לנבוע ממספר מצבים ורובם שפירים בגיל זה
    במקום ראשון מחלה זיהומית חולה (מחלה וירלית כל שהיא) , מחלות ספציפיות יותר כמו מחלת "הנשיקה" שבגיל זה יכולה להגיע בצורה קלה, טיפולים אנטיביוטיים שונים (אוגמנטין),
    ובעיות נוספות. לא ברור מדוע מלכתחילה נלקחו בדיקות מקיפות לילדה בגיל זה , האם בקשר לתחלואה? ירידה במשקל? תפרחות בגוף?
    יש צורך במעקב והערכה , אין צורך, קרוב לוודאי, להיות מודאגים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו