הליקובקטר וחום גבוה

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • הליקובקטר וחום גבוה
    א.ו
    01/10/2011

    שלום רב,
    בני בן 3.5 סובל מזה כמה חודשים (כ- 5 חד') מכאבי בטן עזים עד כדי אפטיות. לפני כ- 5 חד' הגעתי איתו למיון כאשר הקיא קצת דם. לאחר כחודש עשו לו בדיקת גסטרוסקופיה ושם נאמר לי כי הכל תקין. בחודש האחרון, התחילו שוב כאבי הבטן האלו, בספירת דם ראו כי קיים חיידק (לא ידוע איזה) וכן עשו לו בדיקת צואה שם קיבלתי תשובה חיובית כי יש לילד הליקובקטר. בינתיים כל סופ"ש לילד יש חום גבוה (עד 40) והוא לא רוצה לאכול ולשתות. כיוון שאני גרה באילת אין אצלנו גסטרולוג ילדים אלא רק פעם ב- 3 שבועות, בינתיים אני מחכה. גם סופ"ש הזה (3 שבועות ברציפות) שוב לילד עלה חום לאחר שכבר כמה ימים הוא מתלונן על כאבי בטן. האם חום זה יכול להיות קשור להליקובקטר או שעלי לבקש בדיקות אחרות, כי חוץ מכאבי בטן הילד לא מתלונן על כלום, אבל הוא הופך להיות אפטי כאשר מתחילים הכאבים. אודה על תשובה בהקדם. רצ"ב ספירת דם.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטר וחום גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר וחום גבוה - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    01/10/2011

    להליקובקטר אין קשר לחום.את סד לא ניתן לראות. רצוי המשך מעקב רופא מטפל ולאו דוקא גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו