עצירויות חמורות מדי פעם

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עצירויות חמורות מדי פעם
    סיגל
    04/10/2011

    בתי בת 7. בגיל 3 וחצי היתה לה עצירות משמעותית והגענו בסוף לחוקן בבית חולים. בגיל 5 שוב. לפני כחודש וחצי שוב היתה לה עצירות של 5 ימים ובסוף (נתתי פעמיים שמן פרפין) הצליחה. מאז יש פחד מסוים מלעשות קקי. מחכה עד הרגע האחרון ולפעמים עוצרת את זה כי טוענת שכואב לה ברקטום. ההשערה שלנו שיש עניין נפשי וניסיתי להרפות ולא "להתעסק" עם זה, שזה יהיה עניין שלה ולא שלי. אתמול הגיעה שוב לבית חולים ועשו לה חוקן (הקקי היה בפתח הרקטום כבר יומיים - ראיתי! - אבל לא היתה מסוגלת לשחרר). היא אוכלת "סביר" (לרוב סלט קטן ביום של עגבנייה, מלפפון ופלפל, פירות: ענבים, תפוחים, מלון, בננות, אוהבת עוף ובשר, אורז, קוסקוס, פתיתים, פירה, לחם עם קוטג' וכו'. מגבילים אותה בממתקים.
    עשינו בדיקות צואה ודם ולא נמצא בהן דבר.
    האם צריך ללכת לבירור גסטרו? האם לנסות לתת לה משהו כמו נורמלקס על בסיס קבוע? או כשמתחילה בעיה? האם זה "ממכר"? הייתי שמחה להרפות ולא לעשות עניין אבל פשוט לא יודעת איך לנהוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירויות חמורות מדי פעם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירויות חמורות מדי פעם - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    10/10/2011

    ממליץ נורמלקס וביקור אצל גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו