ביופסיה לאבחון צאליק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ביופסיה לאבחון צאליק
    איילת
    04/10/2011

    בתי בת 4. בגיל 2 עברה ברור לצאליק עקב קומה נמוכה בדיקה שיצאה שלילית.
    כיום בגיל 4 ערכנו שוב את הבדיקה שיצאה חיובית למעלה מ 100UM .
    גסטרו ילדים שפנינו אליו אמר שבוודאות יש לה צאליק מבלי שהיא אלרגית כיוון שאין לה את התסמינים של שלשולים וכד'.
    הוא אמר שצריך לעשות ביופסיה למעי מבלי להסביר מהו ההליך מי מבצע אותו רק אמר שזה פשוט ביותר נתן הפניה לדנה וזהו.

    שאלתי היא:איך מתבצע ההליך?מי מבצע אותו והאם מעורב מרדים??האם אני יכולה לבחור את הרופא והמרדים כלומר לעשות באופן פרטי? או שזו בדיקה שמתבצעת בביח ציבורי בלבד?
    שאלה נוספת האם ניתן לוותר לגמרי על הביופסיה?הבנתי שקרוב ל100% שהביופסיה תצא חיובית אז למה בעצם לעבור את זה??אי אפשר פשוט לפנות לתזונאית ולהרכיב תפריט נטול גלוטן??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסיה לאבחון צאליק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה לאבחון צאליק - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    10/10/2011

    היא זקוקה לביופסיה. הביופסיה מתבצעת באנדוסקופיה- גסטרוסקופיה בכל בית חולים שלו גסטרואנטרולוג פדיאטרי. בפעולה ניתנת סדציה עי מרדים. כל בתי החולים הציבוריים מצוינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו